Vi er vel en del sykemeldte her, både på heltid og deltid! Så; hva ser du på Netflix, viaplay, hbo osv om dagen? Kan det anbefales?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥
Ja, jeg hørt at serien er bedre, den følger ikke bøkene [emoji14]Eg har ikkje lest true blood bøkene, men serien er vertfall drit bra -syns eg då
Har du sett breaking bad?De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥
Jupp! Bra serie!Har du sett breaking bad?
Da har jeg ingen andre forslag synes det er så mange dårlige serierJupp! Bra serie!
Alt det som e gøyest ser jeg på med sambo, de jeg liker best e vel Sherlock, vampier diaries, the originals, supernatural, ncis, grimm, arrow og ikke minst home and away (som jeg ser på dailymotion)
Men vi bruker igrunn kun popcorntime siden alle disse andre streamingsidene er så dårlige
Ja, de har jeg også sett gøyale serier!God tråd! Er på jobb, men skal plukke opp et par tips til permisjonen starter. Anbefaler Suits og White Collar
I know!! Må bare tvinge mannen med, jeg vil diskutere den med noen!! Ha haDu MÅ se Making a murder
Sykeste jeg har sett på lenge!I know!! Må bare tvinge mannen med, jeg vil diskutere den med noen!! Ha ha
Kommet ut 10episoder av season 4 av arrow! :-D trodde det var slutt når alt endte som det endte i sesong 3..De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥