Seriøst, slimproppen?

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Er det mulig at den kan komme alt nå? Trenger jeg å bekymre meg? Har jo sett den en gang før, og dette var veldig likt.. var i grunn ca bare halvparten av det som kom sist..

Har hørt at den kan gå flere ganger og at det kommer ny om den går tidlig. Kan det ellers vær slimete utflod? :)

Jeg og har hørt at om slimproppen går tidlig lager det seg en ny...
Den kan vist gå flere ganger...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kan gå flere ganger. Dannes ny.

Enig med dere over. Min gikk tidlig sist, men gikk 8 dager over..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ikke for å gjøre deg redd, men ei venninne av meg mista slimproppen i uke 23 og måtte føde babyen sin som de nekta å prøve å redde fordi hun ikke var over 24 uker.. så kanskje høre med føden om de kan sjekke deg? Jeg ville ringt og hørt om de ble bekymra eller ikke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg er 99% sikker på at min gikk forrige uke, nesten 28 uker på vei. Var til jordmor dagen etter, og hun mente det ikke var umulig. Hun sa det ikke betydde at jeg gikk i fødsel snart, men måtte komme tilbake/ringe dersom jeg fikk smerter/mye vonde kynnere (har masse kynnere nå, men er ikke vonde). Så jeg er ikke særlig bekymret :) Det var heller ingen fare for infeksjon så lenge fostersekken var intakt :)

Takk for svar :) Heldigvis er jeg over 24 uker.. Og nei, det var nok ikke utflod. Var for gelèaktig til å være normalt hos meg, hvertfall!
Jeg har også veldig stikkninger osv i magen, gjør vondt å gå innimellom.. Vet ikke om dette bare er kynnere? Har ikke hatt det før som jeg vet :/

Kjenner ikke personlig til dette, men hadde jeg vært usikker hadde jeg snakket med legen eller jordmor om det :)
Hørt det kan dannes ny propp om den går tidlig og at det er veldig individuelt når den 'går' i forhold til fødsel. Sist merket jeg ikke at jeg mistet den en gang.

Mistet den en uke før fødsel med vesla. Var så flink at jeg "sa opp" jordmor i dag, istedet for å fortelle henne det. Dama satt der og gjorde narr av meg, rett og slett! :(

Mistet den en uke før fødsel med vesla. Var så flink at jeg "sa opp" jordmor i dag, istedet for å fortelle henne det. Dama satt der og gjorde narr av meg, rett og slett! :(
Huff.. Ikke alltid like lett å ha kjemi med helsepersonellet....

Slimproppen kan gå flere ganger, så hvis det er det eneste som har skjedd, hadde jeg ikke brydd meg.

Huff.. Ikke alltid like lett å ha kjemi med helsepersonellet....

Nei, tok papirene mine, ba henne finne ei ny jordmor til meg og gikk etter at hun presterte å herme etter ansiktsuttrykkene mine. Satt der passe oppgitt etter at hun satt og fortalte meg hvilke plager jeg hadde og ikke hadde, samt alt annet i livet mitt uten at jeg hadde åpnet munnen!

Nei, tok papirene mine, ba henne finne ei ny jordmor til meg og gikk etter at hun presterte å herme etter ansiktsuttrykkene mine. Satt der passe oppgitt etter at hun satt og fortalte meg hvilke plager jeg hadde og ikke hadde, samt alt annet i livet mitt uten at jeg hadde åpnet munnen!
Provoserende.... Jaja, håper du møter en bedre neste gang da :)

Back
Topp