Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. Ikke alltid like lett å ha kjemi med helsepersonellet....Mistet den en uke før fødsel med vesla. Var så flink at jeg "sa opp" jordmor i dag, istedet for å fortelle henne det. Dama satt der og gjorde narr av meg, rett og slett!![]()
Nei, tok papirene mine, ba henne finne ei ny jordmor til meg og gikk etter at hun presterte å herme etter ansiktsuttrykkene mine. Satt der passe oppgitt etter at hun satt og fortalte meg hvilke plager jeg hadde og ikke hadde, samt alt annet i livet mitt uten at jeg hadde åpnet munnen!Huff.. Ikke alltid like lett å ha kjemi med helsepersonellet....
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Provoserende.... Jaja, håper du møter en bedre neste gang daNei, tok papirene mine, ba henne finne ei ny jordmor til meg og gikk etter at hun presterte å herme etter ansiktsuttrykkene mine. Satt der passe oppgitt etter at hun satt og fortalte meg hvilke plager jeg hadde og ikke hadde, samt alt annet i livet mitt uten at jeg hadde åpnet munnen!
Ja, jeg ogProvoserende.... Jaja, håper du møter en bedre neste gang da
Sent from my iPad using Tapatalk HD