Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vetMener de at gravide skal klare å svelge så gedigne piller? Den største satt fast I halsen. ...
Jeg prøvde dele dem, men da blir de så skarpe i kantene og vonde og svelge når de er så utrolig store.Har ikkje prøvdt dei. Men kan du ikkje bare dele dei?![]()
Jeg klarte en pakke av de, men begynte på nycoplus mamma idag og det er jo rene himmelen i forhold. Alle pillene kunne svelges uten brekkningen og at de satt fast i halsen![]()
![]()
![]()
Mener de at gravide skal klare å svelge så gedigne piller? Den største satt fast I halsen. ...
Nycoplus hadde større "tran piller", men de var ganske glatte å svelge så gikk fint. De andre pillene i nycoplus er halve bredden og tykkelsen og litt kortere en den svære hvite. Jeg måltesynes de på nycoplus var mye større jeg da men![]()
Jeg fant ut den gikk lettere ned med biola enn vann. Blir vel litt med slim av detDe omega 3 glir mer ned pga kapslet. Men den hvite, den største, den får jeg ikke ned. Prøvde å dele den jeg og, da ble den "bredere" på en måte på den ene sida, satt fast da og. Pluss at den smakte skikkelig gørr...
Det her blir en morsom mnd![]()
Det skal prøves ut!!Jeg fant ut den gikk lettere ned med biola enn vann. Blir vel litt med slim av det![]()