Seriøst? Lifeline tabletter.

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Mener de at gravide skal klare å svelge så gedigne piller? Den største satt fast I halsen. ...

Jeg klarte en pakke av de, men begynte på nycoplus mamma idag og det er jo rene himmelen i forhold. Alle pillene kunne svelges uten brekkningen og at de satt fast i halsen :) :) :)

Uff ja den Stora vita var blææææ. Og en annen en som Smaka pyton

Helt grusomme, men slet meg igjennom første trimester :) skifta til nycoplus mamma når jeg var 13 fullgåtte uker... Synes fortsatt de omegapillene er litt store, men bedre enn de andre...

De omega 3 glir mer ned pga kapslet. Men den hvite, den største, den får jeg ikke ned. Prøvde å dele den jeg og, da ble den "bredere" på en måte på den ene sida, satt fast da og. Pluss at den smakte skikkelig gørr...

Det her blir en morsom mnd :D

synes de på nycoplus var mye større jeg da men;);)
Nycoplus hadde større "tran piller", men de var ganske glatte å svelge så gikk fint. De andre pillene i nycoplus er halve bredden og tykkelsen og litt kortere en den svære hvite. Jeg målte :-P

De omega 3 glir mer ned pga kapslet. Men den hvite, den største, den får jeg ikke ned. Prøvde å dele den jeg og, da ble den "bredere" på en måte på den ene sida, satt fast da og. Pluss at den smakte skikkelig gørr...

Det her blir en morsom mnd :D
Jeg fant ut den gikk lettere ned med biola enn vann. Blir vel litt med slim av det :)

Back
Topp