Seriøst Libero swimpants ?

Hvor kjøper dere imse vimse badebleiene da? Kanskje jeg må skaffe dem;)
Svømmeskolen vår solgte dem, du kan høre om deres også gjør det ellers er Google en god venn :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bleieboden.no :)

når storebror begynte å gå kjøpte jeg og myke badesko der inne ;)
Hva er spesielt med de badebleiene? Lillemor begynner på babysvømming neste mnd så jeg burde begynt å tenke badebleiene etterhvert. Er disse miste vimse de beste?

Bleieboden.no :)

når storebror begynte å gå kjøpte jeg og myke badesko der inne ;)
Høres ut som et bra tips som jeg nok må følge opp ;)

Hva er spesielt med de badebleiene? Lillemor begynner på babysvømming neste mnd så jeg burde begynt å tenke badebleiene etterhvert. Er disse miste vimse de beste?
bedre bevegelses mulighet i følge hun som hadde babysvømminga med storebror, billigere på sikt og bare likte de ;)
har ikke prøvd noen andre enn de, var de første jeg fant når jeg googlet for 3år siden ;)

Vi har brukt både Libero og huggies og ingen av de har lekket mens vi har vært i basseng, og her har ungene skikkelig driti mens vi har badet.

Theo gjør også det når vi bader her hjemme, det er faktisk ikke uvanlig.

•Autocorrect ftw•

Vi har brukt både Libero og huggies og ingen av de har lekket mens vi har vært i basseng, og her har ungene skikkelig driti mens vi har badet.

Theo gjør også det når vi bader her hjemme, det er faktisk ikke uvanlig.

•Autocorrect ftw•
For en skøyer gutt som skiter i badevannet sitt :p:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har brukt Libero swimpants masse til gutten, og den var tett på han altså. (Han bæsjet i vannet ja...)

Vi har fått beskjed om at de anbefaler og bruke badebukse til babyene på babysvømming for da får de beveget seg mer. Jeg spurte om hva vi som foreldre da skulle gjøre om babyen bæsjet under svømming. Men det hadde hun aldri opplevd. Badebukse var like bra som ei badebleie sa hun.
Her fikk vi beskjed om det motsatte, he he. Helst badebleie nettopp fordi mange bæsjet i vannet. :eek: Men det funket bra på gutten her, og syns han beveget seg like godt som de andre barna. (men her hadde vel de fleste badebleie da).

Var i bassenget i dag, brukte en sånn little swimmers bleie og den satt kjempegodt :)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

bedre bevegelses mulighet i følge hun som hadde babysvømminga med storebror, billigere på sikt og bare likte de ;)
har ikke prøvd noen andre enn de, var de første jeg fant når jeg googlet for 3år siden ;)
Akkurat samme her :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da var imse vimse badebleien bestilt :)

Mamma jobber i badeland og jeg spurte om hvis babyen bæsja i vannet. Som regel gjør de ikke det, men om det skjer så skjer det. Ikke noe å gjøre med det :)

Badevaktene som får skitjobben å tømme hele bassenget og rengjøre etterpå sålell :p Hehe

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Vi har brukt huggies (?) tidligere, men på Sørlandsbadet i dag fikk vi utdelt Libero swimpants, synes faktisk de virket mye mer behagelige på for småen enn de vi har brukt før :)

Da vi gikk på babysvømming fikk vi beskjed om å ha badebukser med god strikk rundt lårene, da klarer ikke bæsjen snike seg ut, og badebleiene samler jo ikke vann, så da går jo tisset rett ut i vannet uansett :)

Her fikk vi beskjed om det motsatte, he he. Helst badebleie nettopp fordi mange bæsjet i vannet. :eek: Men det funket bra på gutten her, og syns han beveget seg like godt som de andre barna. (men her hadde vel de fleste badebleie da).
Jeg syntes det hørtes veldig rart ut selv, så måtte spørre en ekstra gang :p hehe

På babysvømming med storebror fikk vi vite at babyer ikke bæsjer når de er i vann så da gikk det greit med både de bleiene og bleiebukser som så vidt satt på rumpa :D så ingen fare
Sønnen til venninna mi gjorde det to ganger på rad, så den teorien tviler jeg på :p

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Back
Topp