Seriøst Libero swimpants ?

Giraffe

Forumet er livet
Hvordan i alle dager skal den holde på bæsj hvis babyen finner ut at h*n vil tømme magen sin !?! Det er jo ingen strikk rundt låtene som på vanlige bleier, man kan jo se rett inn !?! Skjønner ikkeno jeg... Gjør dere ?

Her skal det ene låret til babyen være
ImageUploadedByBV Forum1376498509.038004.jpg

Jeg vet at noen svømmehaller krever sånn badebukse utenpå badebleiene. Så en er sikker på at det ikke lekker. Jeg gikk på babysvømming med storesnupp i ca 1 år og var aldri ute for at en baby bæsjet i vannet. Men de er jo ikke helt tette nei

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Whaat?? Kjøpte disse i sta. Men da må jeg jo kjøpe badebukse iansett da!?? Så teit!!!

*duppedingsen*

Jeg hat aldri brukt badebukse altså, bare vet noen få steder krever det. Men ikke der jeg har vært

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg likte ikke de der sist, så denne gang har jeg kjøpt disse:
ImageUploadedByBV Forum1376500723.402663.jpg
Er mer fornøyd med de.
Slik ser bleien ut:
ImageUploadedByBV Forum1376500798.602345.jpg

På babysvømming med storebror fikk vi vite at babyer ikke bæsjer når de er i vann så da gikk det greit med både de bleiene og bleiebukser som så vidt satt på rumpa :D så ingen fare

På babysvømming med storebror fikk vi vite at babyer ikke bæsjer når de er i vann så da gikk det greit med både de bleiene og bleiebukser som så vidt satt på rumpa :D så ingen fare
En baby på barselgruppa mi bæsja sist så det klarer jeg ikke tro på ;)

det sa samboer også men vwt ikke helt om jeg klarer tro på det :P

Vi har fått beskjed om at de anbefaler og bruke badebukse til babyene på babysvømming for da får de beveget seg mer. Jeg spurte om hva vi som foreldre da skulle gjøre om babyen bæsjet under svømming. Men det hadde hun aldri opplevd. Badebukse var like bra som ei badebleie sa hun.

Jeg har planer om å kjøpe bade"bleie" til snuppa fra imsevimse som jeg gjorde til storebror, geniale :)

Jeg tenkte jeg skulle bruke badebleie og badetruse på svømminga. Er ikke det meningen, blir det for mye?
Bare spør, da jeg ikke har vært på babysvømming siden jeg selv var baby;)

Jeg tenkte jeg skulle bruke badebleie og badetruse på svømminga. Er ikke det meningen, blir det for mye?
Bare spør, da jeg ikke har vært på babysvømming siden jeg selv var baby;)
Trenger nok ikke begge deler hvis det er meningen at ungen skal få bevege seg litt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor kjøper dere imse vimse badebleiene da? Kanskje jeg må skaffe dem;)

Back
Topp