Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger med på denne jeg, for jeg aaaner ikke..Hvordan i alle dager skal den holde på bæsj hvis babyen finner ut at h*n vil tømme magen sin !?! Det er jo ingen strikk rundt låtene som på vanlige bleier, man kan jo se rett inn !?! Skjønner ikkeno jeg... Gjør dere ?
Her skal det ene låret til babyen være
Vis vedlegget 26237
Hvor kjøper du de?Jeg likte ikke de der sist, så denne gang har jeg kjøpt disse:
Vis vedlegget 26258
Er mer fornøyd med de.
Slik ser bleien ut:
Vis vedlegget 26259
Coop extra, men har og sett de på rema 1000 mener jeg.Hvor kjøper du de?
*duppedingsen*
En baby på barselgruppa mi bæsja sist så det klarer jeg ikke tro påPå babysvømming med storebror fikk vi vite at babyer ikke bæsjer når de er i vann så da gikk det greit med både de bleiene og bleiebukser som så vidt satt på rumpaså ingen fare
Hihi ingen regel uten unntak vet duEn baby på barselgruppa mi bæsja sist så det klarer jeg ikke tro på![]()
Jeg likte ikke de der sist, så denne gang har jeg kjøpt disse:
Vis vedlegget 26258
Er mer fornøyd med de.
Slik ser bleien ut:
Vis vedlegget 26259
På babysvømming med storebror fikk vi vite at babyer ikke bæsjer når de er i vann så da gikk det greit med både de bleiene og bleiebukser som så vidt satt på rumpaså ingen fare
Jaa elsker imsevimse badebukseneJeg har planer om å kjøpe bade"bleie" til snuppa fra imsevimse som jeg gjorde til storebror, geniale![]()
Trenger nok ikke begge deler hvis det er meningen at ungen skal få bevege seg littJeg tenkte jeg skulle bruke badebleie og badetruse på svømminga. Er ikke det meningen, blir det for mye?
Bare spør, da jeg ikke har vært på babysvømming siden jeg selv var baby![]()
Jeg likte ikke de der sist, så denne gang har jeg kjøpt disse:
Vis vedlegget 26258
Er mer fornøyd med de.
Slik ser bleien ut:
Vis vedlegget 26259