Ser visst ut som eg kan begynne å trekke meg ut av gruppa

Ikke en uke kanskje[emoji23] Her går dagene i surr!!
 
Satser på gode nyheter på neste UL. Min (veldig flinke) gyn tar vanligvis ikke UL før i slutten av uke 6/tidlig uke 7, for at man ikke skal bli bekymret hvis man ikke finner noe hjerte. Siden jeg har flere ex.u. bak meg må jeg ha UL så tidlig som mulig, så jeg hadde når jeg var 5+1. Da så vi tydelig at livmor var forstørret, slimhinnene var tjukke og fine, og helt innerst lå en "boble" som var fosteret. 2,3 mm stort, og det var visst akkurat som det skulle være. Håper å se hjertet neste torsdag når vi har ny UL. Jeg har også hatt blødninger i dag, så håper så inderlig vi kommer så langt.

Krysser fingre og tær for deg :)
 
Satser på gode nyheter på neste UL. Min (veldig flinke) gyn tar vanligvis ikke UL før i slutten av uke 6/tidlig uke 7, for at man ikke skal bli bekymret hvis man ikke finner noe hjerte. Siden jeg har flere ex.u. bak meg må jeg ha UL så tidlig som mulig, så jeg hadde når jeg var 5+1. Da så vi tydelig at livmor var forstørret, slimhinnene var tjukke og fine, og helt innerst lå en "boble" som var fosteret. 2,3 mm stort, og det var visst akkurat som det skulle være. Håper å se hjertet neste torsdag når vi har ny UL. Jeg har også hatt blødninger i dag, så håper så inderlig vi kommer så langt.

Krysser fingre og tær for deg :)
Krysser like mykje tilbake til deg ❤️
 
Krysser fingrene for bankende hjerte neste gang <3
 
Heier på dere alle :smiley-bounce015
 
Hcg hadde fin stigning, funn på ultralyd av en liten klump, men hjertet har ikkje begynt å slå enda. Ny ultralyd neste fredag.
Ho snakka om at det kunne vere en festeblødning, rett og slett ☺️ Og at eg kanskje e et par daga kortare på veg enn ka eg sjøl har kalkulert. Netvepirrande sjøl om d va litt beroligande at ho fann noke ❤️
Det var bra å høre ❤️ hvis det var en sa tviler jeg på at hun hadde funnet noe. Hadde selv en sa/kjemisk i jula og fikk ul bare en time etter jeg begynte å blø og da fant de ikke noe i livmoren. (Var innlagt pga mistanke om exu)
 
Det var bra å høre ❤️ hvis det var en sa tviler jeg på at hun hadde funnet noe. Hadde selv en sa/kjemisk i jula og fikk ul bare en time etter jeg begynte å blø og da fant de ikke noe i livmoren. (Var innlagt pga mistanke om exu)
Ja er det eg og satser på ☺️
 
Eg kryssa lell, sjøl om eg veit med meg sjølv st det er ei mager trøst ❤️

Kanskje det hjalp, for jeg sluttet å blø igjen :p Tror jeg skal sitte våken til neste UL, for begge gangene jeg har blødd har jeg blødd når jeg har våknet. Først i morges, og så tok jeg meg et par timer på øyet på sofaen, og da begynte det igjen. Men puppene mine påstår at jeg fortsatt er gravid hvertfall, og de pleier å være det første som forsvinner, så her krysses alt som krysses kan :)
 
Back
Topp