Ser visst ut som eg kan begynne å trekke meg ut av gruppa

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
...fekk time til tidelig ultralyd i dag, men no etter sist dobesøk tørka eg blod
Skulle aldri ha gleda meg så tidelig
 
...fekk time til tidelig ultralyd i dag, men no etter sist dobesøk tørka eg blod
Skulle aldri ha gleda meg så tidelig

Men blør du ikke fordi du var på ultralyd da og du fikk en rift grunnet den vaginale ultralydsticken? Hva så de på UL’en??
 
Hvor langt er du på veg?
 
Hvor langt er du på veg?
Akkuratt karra meg inn i veke 7. 6+0 med andre ord. Og eg har aldri klart å holde på ein spire lenger enn det. Om detta og blir SA blir det min tredje . Nummer to på et og et halvt år.
 
Akkuratt karra meg inn i veke 7. 6+0 med andre ord. Og eg har aldri klart å holde på ein spire lenger enn det. Om detta og blir SA blir det min tredje . Nummer to på et og et halvt år.


Krysser fingrene hardt for deg....
 
Krysser fingrene for at dette er en uskyldig blødning og at alt er bra i morgen [emoji173]
 
Hcg hadde fin stigning, funn på ultralyd av en liten klump, men hjertet har ikkje begynt å slå enda. Ny ultralyd neste fredag.
Ho snakka om at det kunne vere en festeblødning, rett og slett ☺️ Og at eg kanskje e et par daga kortare på veg enn ka eg sjøl har kalkulert. Netvepirrande sjøl om d va litt beroligande at ho fann noke ❤️
 
Hcg hadde fin stigning, funn på ultralyd av en liten klump, men hjertet har ikkje begynt å slå enda. Ny ultralyd neste fredag.
Ho snakka om at det kunne vere en festeblødning, rett og slett [emoji5] Og at eg kanskje e et par daga kortare på veg enn ka eg sjøl har kalkulert. Netvepirrande sjøl om d va litt beroligande at ho fann noke [emoji173]️

Da er det jo håp da[emoji173]️ Du skal se UL om en uke blir en positiv opplevelse[emoji4]
 
Back
Topp