Jeg tror ikke hun hadde fått noe. Blir spennende å gå gjennom det der selvHadde hun fått epidural? Da kan man miste følelsen og kontrollen på ekskrimentene.. Masse rart som skjer under en fødsel. Hehe..
Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke hun hadde fått noe. Blir spennende å gå gjennom det der selvHadde hun fått epidural? Da kan man miste følelsen og kontrollen på ekskrimentene.. Masse rart som skjer under en fødsel. Hehe..
Jeg tror ikke hun hadde fått noe. Blir spennende å gå gjennom det der selv
Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Nei. Hun fikk ikke epidural. Kasta opp også plutselig sier hun til venninna, :jeg bæsjer på meg, så sier venninna slutt da, da svarer hun: det klarer jeg ikke.Hadde hun fått epidural? Da kan man miste følelsen og kontrollen på ekskrimentene.. Masse rart som skjer under en fødsel. Hehe..
På fødselskurset jeg var på sa jordmora at 1 av 4 bæsjer på seg men at bare halvparten av de merker det selv.Noen sier det er vanlig, men på svangerskapskurset i går sa jordmor at hun knapt hadde opplevd det, så kan ikke være SÅ vanlig...
På fødselskurset jeg var på sa jordmora at 1 av 4 bæsjer på seg men at bare halvparten av de merker det selv.
Jeg ba om Klyster![]()
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()