Ser på fødeavdelingen...

Bambi

Betatt av forumet
Februar 2014 - Skjult forum
på FEM og kjenner jeg blir såååå rørt!! Gleden bobler inni meg. Gleder meg så ubeskrivelig masse til vi får vårt første barn <3 Endelig skal det bli vår tur også. Er så rørende første møtet mellom baby og foreldre :)

Kan ikke vente med å få oppleve det selv <3

Jeg også blir sååå rørt. Griner hver gang!! Håper fødselen blir like fin som min forrige. Det var en fantastisk opplevelse. :)

Ja, jeg griner av glede og kjenner lykken brer seg i kroppen min :) Største miraklet jeg kan oppleve <3

Jeg blir også skikkelig rørt, og gleder meg helt vanvittig. Og i dag satte mannen min seg ned ved siden av meg for å se det helt frivillig ;)

Jeg blir også skikkelig rørt, og gleder meg helt vanvittig. Og i dag satte mannen min seg ned ved siden av meg for å se det helt frivillig ;)

Så koselig :) Her har mannen også satt det på helt frivillig! Han har alltid gruet seg til fødsel, mest fordi han er veldig redd blod og kan besvime.. Men når jeg fersker han i å se programmet sier han at han forbereder seg ;) søtt da :D

Elsker fødeavdelingen ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var ekkelt på fredag.. Noen som så på da?

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Deg var ekkelt på fredag.. Noen som så på da?

Nei, men har tatt opp episoden.... Bør jeg la være å se den?

16.02.14 <3

Jeg spydde og bæsjet når jeg fødte. Tenker ikke på det da, el dvs jeg spurte jordmor om dette var den utakknemlige delen av yrket hun bare lo at sa det var helt vanlig. :) hehe

Det er jo greit at det skjer ofte.. Men spy og bæsj er ikke tv underholdning for meg.

Jeg griner også hver gang!! Det er veldig fint, og gleder meg veldig! Men min mann vil absolutt ikke sette seg ned å se det sammen med meg! Lurer på om jeg skal tvinge han til å se det en gang.. hehe.. tror han gruer seg veldig til fødselen.. Anbefaler dere også å se Beretninger om begynnelser på Tv2 Sumo, den serien griner jeg enda mer av! hehe..

Det er jo greit at det skjer ofte.. Men spy og bæsj er ikke tv underholdning for meg.

Ser den. De vil vel gjøre det så virkelighetsnært som mulig. ;)

Ser den. De vil vel gjøre det så virkelighetsnært som mulig. ;)
Sant, men av alle de episodene jeg har sett til nå er det kun den jeg ikke syns noe om.

Jeg spydde og bæsjet når jeg fødte. Tenker ikke på det da, el dvs jeg spurte jordmor om dette var den utakknemlige delen av yrket hun bare lo at sa det var helt vanlig. :) hehe
Er det vanlig å bæsje på seg når man føder??

Er det vanlig å bæsje på seg når man føder??

Ikke hvis man får klystér. De trodde ikke jeg trengte det fordi jeg bæsjet to ganger den dagen, men kom likevel bæsj når jeg presset på riene.. Ikke så mye da. Hehe. Merket ikke noe til det, er så mye annet ekkelt som kommer ut så.. :P

Jeg kan forstå at det kan komme litt når man ligger og presser for harde livet, men hun på tv lå jo bare i sengen med rier og bæsjet plutselig på seg :S

Jeg kan forstå at det kan komme litt når man ligger og presser for harde livet, men hun på tv lå jo bare i sengen med rier og bæsjet plutselig på seg :S

Hadde hun fått epidural? Da kan man miste følelsen og kontrollen på ekskrimentene.. Masse rart som skjer under en fødsel. Hehe..

Back
Topp