Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir også skikkelig rørt, og gleder meg helt vanvittig. Og i dag satte mannen min seg ned ved siden av meg for å se det helt frivillig![]()
Nei, men har tatt opp episoden.... Bør jeg la være å se den?Deg var ekkelt på fredag.. Noen som så på da?
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Nei.. Men det var mye spy og bæsj.. Babyene hadde det bra..Nei, men har tatt opp episoden.... Bør jeg la være å se den?
16.02.14 <3
Det er jo greit at det skjer ofte.. Men spy og bæsj er ikke tv underholdning for meg.
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Sant, men av alle de episodene jeg har sett til nå er det kun den jeg ikke syns noe om.Ser den. De vil vel gjøre det så virkelighetsnært som mulig.![]()
Er det vanlig å bæsje på seg når man føder??Jeg spydde og bæsjet når jeg fødte. Tenker ikke på det da, el dvs jeg spurte jordmor om dette var den utakknemlige delen av yrket hun bare lo at sa det var helt vanlig.hehe
Er det vanlig å bæsje på seg når man føder??
Er det vanlig å bæsje på seg når man føder??
Jeg kan forstå at det kan komme litt når man ligger og presser for harde livet, men hun på tv lå jo bare i sengen med rier og bæsjet plutselig på seg :S