Ser jeg syner her 8 el 9 dpo i dag test tatt på ettermiddagsurin.. Syns jeg skimter noe der..

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
ImageUploadedByBV Forum1446738413.793366.jpg
ImageUploadedByBV Forum1446738424.131991.jpg
syns jeg skimter noe svakt, vanskelig å se streken på bilde..

Jeg ser en svak strek men er vanskelig å tolke via bilde , meen det er kansje tidlig enda , prøv i morn igjen !

Synes kanskje jeg skimter noe, men det er lettere å se om du legger ut et bilde av bare gtesten :)

Den var tydeligere i virkeligheten i stad, svakere nå dessverre. Så det spørs vel om det bare er en skygge :( den ble svakere når den tørket..

Last edited:
Ser på begge :) sånn var mine også og jeg er gravid ;)

Jeg skimter noe svakt på g-testen! Særlig på det redigerte bildet :-)

Jeg ser en svak strek på det siste bildet du la ut! Krysser fingrene for at den blir sterkere:);)

Ser kanskje en antydning på det siste bilde :)
Krysser fingrene for sterkere om ett par dager :)

Håper virkelig ikke dette er streksynet som spiller meg et puss ;) vi har prøvd leeenge, så syns det virkelig er på tide med full klaff :) andre dobble kur med pergo :)

Jeg ser antydning til strek.. Men det spørs om det bare er skyggen pt :P Blir spennende fremover :D Lykke til!!
Ja, frykter jo det da. Så kjedelig å få forhåpninger for så å bli så skuffa. Men jeg har aldri fått skyggestrek før med BT, har i hvert fall fått strek ;) tester igjen på lørdag, har bare en test igjen.. Har sykt "rare" pupper, ikke direkte ømme, men mer tyngdefølelse. frysninger og hetetokter om hverandre og i dag begynte det med murringer.

Ja, frykter jo det da. Så kjedelig å få forhåpninger for så å bli så skuffa. Men jeg har aldri fått skyggestrek før med BT, har i hvert fall fått strek ;) tester igjen på lørdag, har bare en test igjen.. Har sykt "rare" pupper, ikke direkte ømme, men mer tyngdefølelse. frysninger og hetetokter om hverandre og i dag begynte det med murringer.

Testa på nytt? :)

Back
Topp