Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
QuoteHåper virkelig ikke dette er streksynet som spiller meg et pussvi har prøvd leeenge, så syns det virkelig er på tide med full klaff
andre dobble kur med pergo
![]()
Vis vedlegget 144337 et bedre bilde?
mine såg sånn ut og mine var dessverre negative tror egDen var tydeligere i virkeligheten i stad, svakere nå dessverre. Så det spørs vel om det bare er en skyggeden ble svakere når den tørket..
Ja, frykter jo det da. Så kjedelig å få forhåpninger for så å bli så skuffa. Men jeg har aldri fått skyggestrek før med BT, har i hvert fall fått strekJeg ser antydning til strek.. Men det spørs om det bare er skyggen ptBlir spennende fremover
Lykke til!!
Ja, frykter jo det da. Så kjedelig å få forhåpninger for så å bli så skuffa. Men jeg har aldri fått skyggestrek før med BT, har i hvert fall fått strektester igjen på lørdag, har bare en test igjen.. Har sykt "rare" pupper, ikke direkte ømme, men mer tyngdefølelse. frysninger og hetetokter om hverandre og i dag begynte det med murringer.