Har aldri vært plaget med kviser. Men rett etter småen ble født så sa det pang!!! Å jeg ser ikke ut. kviser i ansiktet
Noen så har noen gode tips, så tar jeg veldig godt imot de

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tetter huden skal det stå;-)Jeg har det samme problemet:-( renser med priory rensekrem morgen/ kveld ( kjøpt hos hudpleier). Bruker aderma eller priory ansiktskrem morgen og kveld. Kan anbefale mineral makeup som ikke dekker hudendette har gjort det bedre hos meg.
Tetracyklin skal man kun gå på hvis man er meget plaget over tid. Hvis du er det så får du det hos lege/ hudlegen. Men hvis det bare er fordi du har en periode pga hormoner etter graviditet ville jeg droppet det. Da vil det sannsynligvis roe seg etterhvertammer du?
om du ikke gjør det, og ikke pumper å gir flaske så kan du be legen om resept på tetrasycliner... dette begynte jeg på å nå har jeg ei kvise igjen![]()
Det skjønner jeg! Er en skikkelig plage!;-( jeg ble litt plaget i voksen alder så gikk på tetracyklin før jeg ble gravid. Nå går det opp og ned .Ok, ja det begynte 2 mnd før han ble født. Så hatt de i 6 mnd nå. På tide de roer seg nå syns jeg![]()