Ser ikke ut

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har aldri vært plaget med kviser. Men rett etter småen ble født så sa det pang!!! Å jeg ser ikke ut. kviser i ansiktet:( Noen så har noen gode tips, så tar jeg veldig godt imot de:):)

Har hørt det skal hjelpe å vaske ansiktet med klut og lactasyd. Har ikke fått prøvd det selv enda...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Det skal jeg prøve jeg også, har jo eksplodert helt etter at knøttet kom!

Jeg har også fått kviser :( begynte to uker før fødsel; på ryggen!! Gruuusomt stygt. Nå også i fjeset... Vask ansiktet med vann, ingen sminke og drikk mye vann er mine beste tips

Jeg har det samme problemet:-( renser med priory rensekrem morgen/ kveld ( kjøpt hos hudpleier). Bruker aderma eller priory ansiktskrem morgen og kveld. Kan anbefale mineral makeup som ikke dekker huden:-) dette har gjort det bedre hos meg.

Jeg har det samme problemet:-( renser med priory rensekrem morgen/ kveld ( kjøpt hos hudpleier). Bruker aderma eller priory ansiktskrem morgen og kveld. Kan anbefale mineral makeup som ikke dekker huden:-) dette har gjort det bedre hos meg.
Tetter huden skal det stå;-)

ammer du?

om du ikke gjør det, og ikke pumper å gir flaske så kan du be legen om resept på tetrasycliner... dette begynte jeg på å nå har jeg ei kvise igjen :D

Har vurdert og spør legen om det, føler jeg har vært der så mye. Haha. Men har begynt me ein slags peeling så hjalp venninna mi. Så krysser fingrene ,

ammer du?

om du ikke gjør det, og ikke pumper å gir flaske så kan du be legen om resept på tetrasycliner... dette begynte jeg på å nå har jeg ei kvise igjen :D
Tetracyklin skal man kun gå på hvis man er meget plaget over tid. Hvis du er det så får du det hos lege/ hudlegen. Men hvis det bare er fordi du har en periode pga hormoner etter graviditet ville jeg droppet det. Da vil det sannsynligvis roe seg etterhvert:-)

Back
Topp