Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, måtte kjøpe klær så det ikke skal syntesAndre her som sliter med oppblåst mage? Ser ut som jeg er 20 uker på vei alt. Fryktelig slitsomt å føle seg som en støffa pølse, uten at det er noe grunn til det enda![]()
Jeg var veldig oppblåst en periode og fikk ikke igjen buksen, men nå er jeg plutselig helt vanlig igjen. Tror det går litt fram og tilbake med de fleste den første tidenNå begynner magen min å synes litt for godt også! Prøvde å kneppe buksa når jeg var ute å spiste med kollegaer på tirsdag, men det var bare å finne frem strikken med en gang
Kommer oppblåstheten til å gi seg eller må jeg bytte ut garderoben alt nå? Er bare 5+5...
Håper det går over snart. Hvis ikke er det inne sjans i havet at jeg klarer å skjule graviditeten i over 7 uker tilJeg var veldig oppblåst en periode og fikk ikke igjen buksen, men nå er jeg plutselig helt vanlig igjen. Tror det går litt fram og tilbake med de fleste den første tiden![]()