Ser gravid ut:o

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Andre her som sliter med oppblåst mage? Ser ut som jeg er 20 uker på vei alt. Fryktelig slitsomt å føle seg som en støffa pølse, uten at det er noe grunn til det enda:o

Ja kjenner det på buksene..de sitter plutselig veldig stramt. Men tror det er bare jeg som ser det :p

Kjenner meg veldig igjen! Er overbevist om at alle kan se at jeg er gravid allerede:p

Assa jeg kan ikke gå med buksene mine:p De strammer så jeg får vondt! Håper det går seg litt til:)

Her også! Gravidbukser frister skikkelig, for da strammer det iallefall ikke :-p Samboeren er overbevist om at det er MINST to babyer inni her sånn som jeg ser ut :confused::p:D

veldig og.. men mest om kveldene... :)

Hehe. Jeg å :p gruer med til å jobbe i morgen med stamme bukser :p håper de ikke ser rart på meg :)

Er overvektig men gått ned 4 kg siste mnd så kanskje derfor det ikke syns :p

Men merker at magen er skikkelig treg for tiden da og det er ubehagelig nok, også glemte jeg å be mannen ta med duphalac etter jobb fordi trodde vi hadde noe hjemme

Åh, håper magen holder seg nede noen uker til.. Mange nysgjerrigperer på jobb som har glidd på magen min i over ett år allerde, sååå.. Vil helst slippe spm. - sånne folk som spør om duver gravid hvis du sier du har halsbrann/ kvalm/ eller hvis du kommenterer vond lukt :/

Oppblåst sa du? jeg hr brukt gravidbukse siden innsett (prøverør)!

510e3c825cd88f650e7f237a846c14fc
Gravid sa du? Oppblåst?brukt gravidbukse siden innsettet (prøverør).

Andre her som sliter med oppblåst mage? Ser ut som jeg er 20 uker på vei alt. Fryktelig slitsomt å føle seg som en støffa pølse, uten at det er noe grunn til det enda:eek:
Samme her, måtte kjøpe klær så det ikke skal syntes:-)

Nå begynner magen min å synes litt for godt også! Prøvde å kneppe buksa når jeg var ute å spiste med kollegaer på tirsdag, men det var bare å finne frem strikken med en gang:p
Kommer oppblåstheten til å gi seg eller må jeg bytte ut garderoben alt nå? Er bare 5+5...

Nå begynner magen min å synes litt for godt også! Prøvde å kneppe buksa når jeg var ute å spiste med kollegaer på tirsdag, men det var bare å finne frem strikken med en gang:p
Kommer oppblåstheten til å gi seg eller må jeg bytte ut garderoben alt nå? Er bare 5+5...
Jeg var veldig oppblåst en periode og fikk ikke igjen buksen, men nå er jeg plutselig helt vanlig igjen. Tror det går litt fram og tilbake med de fleste den første tiden :)

Veldig oppblåst her og, men har litt mage fra før så det vises ikke. Og har en liten dunge med bukser i skapet som er for store etter vektnedgang og derfor ikke klemmer på magen. :D og arbeidsbuksa mi er heldigvis allerede for stor, så den klemmer ikke. Men tror ikke det kommer til å ta så mange uker før jeg kjøper gravidbukse. Fant ei kjempefin ei på H&M her om dagen. Svart, sykt stretchy og tettsittende :D

Jeg var veldig oppblåst en periode og fikk ikke igjen buksen, men nå er jeg plutselig helt vanlig igjen. Tror det går litt fram og tilbake med de fleste den første tiden :)
Håper det går over snart. Hvis ikke er det inne sjans i havet at jeg klarer å skjule graviditeten i over 7 uker til:p

Igår kveld da jeg skulle legge meg så det ut som om jeg var 5 måneder på vei :eek: Er heldigvis tilbake til normalen idag, men har ikke spist noe enda da, så det er vel derfor :p

Min mage er relativt flat igjen: p hvertfall mye bedre enn forrige uke! Men blir litt større i løpet av dage.

Back
Topp