ser du streken?

maltesers skrev:
Syns kaaaaanskje jeg så noe på den nederste, men ikke noe på øverste.

Jeg ser noe på begge jeg ;) tar ny om noen dager, og ser om den blir sterkere.
Men hvor tidlig kan jeg teste med den digitale med ukeindikator?

Mulig strek på den nederste. Men blir dårligere å se på bilde/pc. Tok samme test når jeg ble gravid nå sist! hadde aldri vært antydning til strek før, men nå 3+3 kunne jeg såvidt se en svaksvaksvak fargeforandring. Tok ny dagen etter, litt sterkere, og to dager etter clearblue digital - positiv :) Lykke til, satser på streken blir sterkere for hver dag som går :D

lillegulli skrev:
JEg er sikker! Den nederst har helt klart 2 streker. 

Æææææ! dette er så spennende

Ser ikke to streker på noen av testene, dessverre. Testet selv positivt med CB digital ved 3 + 2, på ettermiddagsurin og kun to timer etter at jeg hadde tisset sist (samt drukket mye i mellomtiden). Var 100 % sikker på testdato, for jeg hadde gjennomgått assistert befruktning. Du bør vente flere dager enda med å ta en digital. Om du er gravid, har du helt klart altfor lavt nivå av hcg foreløpig til at det vil bli fanget opp av den testen (den krever litt høyere hcgnivå for å slå ut).

Nja....Litt usikker.
Jeg har også pleid å bruke de testene der. Synes ALLTID det kommer en svak svak svak strek på de. Har sitti å studert de testene til jeg omtrent har klikket.
De strekene skal vises veldig tydelig hvis du er gravid altså....

Sommerfugl79 skrev:
Nja....Litt usikker.
Jeg har også pleid å bruke de testene der. Synes ALLTID det kommer en svak svak svak strek på de. Har sitti å studert de testene til jeg omtrent har klikket.
De strekene skal vises veldig tydelig hvis du er gravid altså....
det stemmer jo ikke. mange som får en svak svak strek på de testene der tidlig i svangerskapet. fikk selv en svaaaak strek 3 uker etter første dag i siste mens. altså ca en uke etter jeg ble gravid. jeg så den, men hadde ikke sjans til å ta bilde av streken. men jeg var gravid 

Jeg ser 2 streker på begge testene :)

Det eneste jeg ser er litt forskjell der streken skal komme, og det er det uansett, men jeg ser ingen farge der, ingen strek...

Labambie skrev:
Desverre, jeg ser ingenting...

Jeg syns jeg kan antyde en svak strek på den nederste.. men kan også bare være en skyggestrek. Uansett... ikke godt nok til å være positiv :). vent noen dager og test igjen.

Jeg ser ingenting..
Ville ventet til det var mulig å få et riktig svar ;)

Back
Topp