ser du streken?

cinnamon85

Flørter med forumet
Er veldig veldig tidlig enda, 3 uker siden første dag siste mens. Men greide ikke vente, og jeg ser 2 streker på begge testene. Veldig veldig veldig svake igjen. Men kan være det bare er ønsketenkning. Så, ser du 2 streker?

(tegnet på pil hvor jeg ser strekene)

Nei jeg ser ikke 2 streker... Har vridd og vendt på skjermen... Vent til ikm med å teste så slipper du å tolke slike tester...

Pearl skrev:
Nei jeg ser ikke 2 streker... Har vridd og vendt på skjermen... Vent til ikm med å teste så slipper du å tolke slike tester...

Samme her...

Pearl skrev:

Noen får faktisk utrolig svake streker ved IKM også....

Men jeg ser desverre ingen strek eller :(

Er de to srekkene du referer til lilla/blå i fargen?

Desverre, jeg ser ingenting...

Nå er ikke jeg kjent med disse testene her, men jeg ser to streker på hver test,

nei, dessverre, jeg ser bare 1 strek på hver test.
men om det er en trøst, så fikk jeg kjempesvake tester på 3+2 spm jeg klarte se, men som jeg ikke klarte ta bilde av. Og jeg var gravid :)

Hanane skrev:

Nei, har tegnet på pil nå, der jeg ser strekene selv iallefall.

cinnamon85 skrev:

Hanane skrev:

Tror faktisk jeg ser det!

hvis strek nr 2 er akkurat der du har tegnet pil, er ikke det litt for tett oppmot den andre streken? Jeg har bare brukt disse testene, men mener mine streker har vært litt mer avstand mellom.. ??

her er min tidlige, svake test

2x 24November skrev:
hvis strek nr 2 er akkurat der du har tegnet pil, er ikke det litt for tett oppmot den andre streken? Jeg har bare brukt disse testene, men mener mine streker har vært litt mer avstand mellom.. ??

Har tatt dem tidligere også, og da har stedene hvor strekene har vært, variert litt fra test til test.

Når du ser en svak strek så tror jeg det er 2 svake streker der :), ta et nytt bilde uten blitz, tror det blir vanskelig for å se siden den er svak

*LilleVinkel* skrev:

cinnamon85 skrev:

Hanane skrev:

Tror faktisk jeg ser det!

Tror jeg også ser det

Beklager... Men vent en ukes tid og test igjen. Det er så tidlig enda!

Får bare smøre meg med tolmodighet, og vente noen dager, for å se om de blir sterkere. Men tolmodighet er ikke min sterkeste side.
Hvor tidlig kan man teste med den digitale med ukeindikator? Ser på bildene på nettsiden at den viser 1-2 uker som eksempel, men slår den ut så tidlig?

cinnamon85 skrev:
Får bare smøre meg med tolmodighet, og vente noen dager, for å se om de blir sterkere. Men tolmodighet er ikke min sterkeste side.
Hvor tidlig kan man teste med den digitale med ukeindikator? Ser på bildene på nettsiden at den viser 1-2 uker som eksempel, men slår den ut så tidlig?

Lykke til :)

Syns kaaaaanskje jeg så noe på den nederste, men ikke noe på øverste.

Back
Topp