Ser du ned på andre?

Nei prøver å ikke gjøre det.

Vi har vel alle gjort våre dumme valg og utseende har ikke noe å bety for meg, innsiden som teller :-)

Absolutt ikke

Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde så høye tanker om en jeg så på luksusfellen som valgte å nave 50% fordi han ville ha mere fritid :cool:
Den episoden så jeg også, og så nok litt ned på han ja. Folk som er oppegående nok til å vite bedre, men tar så dumme valg dømmer jeg nok litt hardt. F.eks han, eller folk som røyker inne med barn, har ekstremt dårlig kosthold som videreføres til barn osv. Jeg ser nok også ned på typiske "nett-troll" som kommer med grove, nedlatende, rasistiske kommentarer og enkle løsninger, uten å sette seg inn i emnet det måtte gjelde.

Ikke pga de tingene du nevnte nei. Men er jo menneskelig, og tenker jo mitt når jeg ser luksusfellen, paradise hotel og slike ting. :p
Vil ikke si jeg ser ned på dem, men av og til begynner man å lure om de har en slags ordentlig skillevegg i hjernen eller noe, som hindrer fornuften i å tre frem. :rolleyes:

Jeg gjør ikke det. MEN jeg har tatt meg i å se ned på de som ikke prøver heller. Ikke prøver å få jobb, ikke prøver å betale gjeld, ikke prøver å gå ned i vekt og klager konstant likevel. Det blir jeg slapp av.

Nei, men jeg tenker lite om folk som ikke GIDDER å jobbe. Altså de som selv velger å gå hjemme og derfor snylter på statskassen. Jeg har møtt enkeltpersoner som sier at det er det de gjør og er fornøyd med at systemet er så lettlurt. Da blir jeg ikke videre imponert.

Nei, men jeg tenker lite om folk som ikke GIDDER å jobbe. Altså de som selv velger å gå hjemme og derfor snylter på statskassen. Jeg har møtt enkeltpersoner som sier at det er det de gjør og er fornøyd med at systemet er så lettlurt. Da blir jeg ikke videre imponert.
Akkurat det siste der er jeg ganske imponert over, for å være helt ærlig! Har måtte venta på en yrkesskade-operasjon som tok veldig lang tid (måtte gjøres i to omganger), og derfor gått over på aap mens jeg venta på den siste. Og at noen klarer å lure nav fatter jeg ikke, for jeg måtte til slutt true med advokat for å få noe utbetalt i det hele tatt, til tross for at alt av legeerklæringer osv var i orden. :rolleyes: aldri om jeg hadde orka hvis det ikke hadde vært på ekte!

Akkurat det siste der er jeg ganske imponert over, for å være helt ærlig! Har måtte venta på en yrkesskade-operasjon som tok veldig lang tid (måtte gjøres i to omganger), og derfor gått over på aap mens jeg venta på den siste. Og at noen klarer å lure nav fatter jeg ikke, for jeg måtte til slutt true med advokat for å få noe utbetalt i det hele tatt, til tross for at alt av legeerklæringer osv var i orden. :rolleyes: aldri om jeg hadde orka hvis det ikke hadde vært på ekte!
Man skal være frisk for å være syk i navsystemet er det ikke det dem sier? :-)

Gikk 5 mnd uten ei krone i forrige svangerskap siden jeg hadde hypermesis og de hadde rotet bort x antall dokumenter på meg:D ble en fet utbetaling til sist da men!

Man skal være frisk for å være syk i navsystemet er det ikke det dem sier? :-)

Gikk 5 mnd uten ei krone i forrige svangerskap siden jeg hadde hypermesis og de hadde rotet bort x antall dokumenter på meg:D ble en fet utbetaling til sist da men!
Helt utrolig. Jeg gikk inn i systemet med godt mot, tenkte at det bare var de fæle historiene man hørte om, og at nav ikke var så ille. Jammen tok jeg feil. :rolleyes:

Helt utrolig. Jeg gikk inn i systemet med godt mot, tenkte at det bare var de fæle historiene man hørte om, og at nav ikke var så ille. Jammen tok jeg feil. :rolleyes:
Det er brodden i siden ved å alltid tro det bedre om folk :eek: jeg må virkelig slutte med det!

Det er brodden i siden ved å alltid tro det bedre om folk :eek: jeg må virkelig slutte med det!
Jepp, jeg har lært! Så nå møter jeg alt og alle med paranoid mistenksomhet, sikker på at alle er ute for å gjøre livet mitt ille. Hæsjtæggvelferdstaten

Jepp, jeg har lært! Så nå møter jeg alt og alle med paranoid mistenksomhet, sikker på at alle er ute for å gjøre livet mitt ille. Hæsjtæggvelferdstaten
Hahaha! Hæsjtæggpepperspraypåinnerlomma

Nei, ikke på grunn av slike ting.

Back
Topp