Ser dette lovende ut?

Lillemyoslo

Flørter med forumet
8 DPO, i dag, tok test i kveld. Ser dette lovende ut? Tør ikke bli glad helt enda, har ikke prøvd lenge, men hadde kjemisk sist.

Vedlegg

• IMG_6545.png
    IMG_6545.png
    1,9 MB · Visninger: 99
Jeg har aldri sett strek før ca. 11 dpo, så ser absolutt lovende ut!

Den er definitivt positiv hvis det er det du spør om.. om det er lovende er litt vanskelig å svare på ut ifra en test? Ta en test hver andre dag, hcg pleier typisk å doble seg hver 48 time, så da vil testene bli sterkere, og sterkere <3
Men med det sagt; dette ser ut som en rfsu test? Har aldri sett de blitt positive så tidlig, så det er jo et bra utgangspunkt xsmile9

Takk for svar! Hvis syklusen min er ish så lang som den vanligvis er skal jeg være 9/10 DPO i dag. Tenkte å ta ny test i morgen. Så spent! Er ganske ny til alt dette, så da blir det sikkert noen dumme spørmsmål. Vet bare at skuffelsen var så stor sist jeg testet positivt (det var vel rundt 10 DPO) og den gradvis ble svakere. Krysser fingrene for at det sitter nå

Takk for svar! Hvis syklusen min er ish så lang som den vanligvis er skal jeg være 9/10 DPO i dag. Tenkte å ta ny test i morgen. Så spent! Er ganske ny til alt dette, så da blir det sikkert noen dumme spørmsmål. Vet bare at skuffelsen var så stor sist jeg testet positivt (det var vel rundt 10 DPO) og den gradvis ble svakere. Krysser fingrene for at det sitter nå
Ingen spørsmål er dumme i denne verden! Vi har alle vært der!

Back
Topp