Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg leste også den, hadde akkurat prøvd meg på et par episoder, så jeg skjønte i hvertfall hav det var snakk omLiker serien jeg.
Leste på dagblad at jeg som var over 30 burde se på dagsrevyen isteden.
Skam var for de unge som viste hva hooking var. (Følte seg gammel)Vi hooka da når jeg var ungdom også, ikke akkurat noe nytt
Serien tar meg tilbake til videregående, forelskelsen, spenningen og jeg kjenner meg sånn igjenEn flott serie som skildrer videregående på en god måte
![]()
Jeg tror jo det er poenget daSå første sesong, men ble alt for fjortis serie for meg.
Ja, kjenner meg også veldig igjen, må se mere!Digger skam og kjenner meg veldig godt igjen![]()
Hehe, her kalles det å mekke! Vet ikke om jeg syns det høres noe bedre utEngelske ord inn i norsk blir mer og mer vanlig. Men vi fornorsker de engelske ordene, vi brukte ordet Hooking, men vi sa det ikke som det skrives![]()
Ja tenkte litt det samme, mye likt, men tror en del av ulikhetene kommer av stedet og ikke bare tidenDet er når du ser slike serier at du lurer på hva som feiler de folka som mener at den beste tiden i livet var på ungdomsskolen/VGS. Herregud, finnes det en tid der man er mer usikker på seg selv. Synes serien tar ting veldig på kornet, men kjenner meg ikke igjen i alt. Mulig det er fordi jeg ikke er vokst opp i Oslo.