Ser dere Skam?

Er hekta på Skam :-D.
Og jeg er nok langt eldre enn målgruppen, hehe... :-)

Liker serien jeg. :)
Leste på dagblad at jeg som var over 30 burde se på dagsrevyen isteden.
Skam var for de unge som viste hva hooking var. (Følte seg gammel:D)Vi hooka da når jeg var ungdom også, ikke akkurat noe nytt :p
Serien tar meg tilbake til videregående, forelskelsen, spenningen og jeg kjenner meg sånn igjen :) En flott serie som skildrer videregående på en god måte :)
Haha jeg leste også den, hadde akkurat prøvd meg på et par episoder, så jeg skjønte i hvertfall hav det var snakk om :p
Ja jeg kjenner meg igjen i mye, og satt igjen med å tenke; fy søren så glad jeg er for å være ferdig med ungdomstiden! :D

Engelske ord inn i norsk blir mer og mer vanlig. Men vi fornorsker de engelske ordene, vi brukte ordet Hooking, men vi sa det ikke som det skrives ;)
Hehe, her kalles det å mekke! Vet ikke om jeg syns det høres noe bedre ut :D uansett, jeg ser skam, og digger det :)

Det er når du ser slike serier at du lurer på hva som feiler de folka som mener at den beste tiden i livet var på ungdomsskolen/VGS. Herregud, finnes det en tid der man er mer usikker på seg selv. Synes serien tar ting veldig på kornet, men kjenner meg ikke igjen i alt. Mulig det er fordi jeg ikke er vokst opp i Oslo.

Det er når du ser slike serier at du lurer på hva som feiler de folka som mener at den beste tiden i livet var på ungdomsskolen/VGS. Herregud, finnes det en tid der man er mer usikker på seg selv. Synes serien tar ting veldig på kornet, men kjenner meg ikke igjen i alt. Mulig det er fordi jeg ikke er vokst opp i Oslo.
Ja tenkte litt det samme, mye likt, men tror en del av ulikhetene kommer av stedet og ikke bare tiden

Har sett alt!
Klarer ikke helt å relatere meg til det og synes det er barnslig, men klarer ikke å slutte og se heller nå. Haha...

Back
Topp