Ser dere Skam?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
og hva syns dere isåfall?

Liker serien jeg. :)
Leste på dagblad at jeg som var over 30 burde se på dagsrevyen isteden.
Skam var for de unge som viste hva hooking var. (Følte seg gammel:D)Vi hooka da når jeg var ungdom også, ikke akkurat noe nytt :p
Serien tar meg tilbake til videregående, forelskelsen, spenningen og jeg kjenner meg sånn igjen :) En flott serie som skildrer videregående på en god måte :)

Last edited:
Ja ser på det! Og man kan jo kjenne seg igjen i masse av det! Synes serien er spennende og morsom;)

Liker serien jeg. :)
Leste på dagblad at jeg som var over 30 burde se på dagsrevyen isteden.
Skam var for de unge som viste hva hokking var. (Følte seg gammel:D)Vi hokka da når jeg var ungdom også, ikke akkurat noe nytt :p
Serien tar meg tilbake til videregående, forelskelsen, spenningen og jeg kjenner meg sånn igjen :) En flott serie som skildrer videregående på en god måte :)
Det heter hooke:P

Beklager min skrivefeil en tidlig morgen. Du skjønte tydeligvis ikke hva som var poenget med innlegget.
Takk for at du retter :)

Og bare til en liten opplysning, her jeg bor sier man ikke hooke ;)
Aldri hørt noen si det her heller. Har dessverre blitt mer og mer vanlig å blande engelske ord inn i det norske.

Aldri sett det. Har vurdert en episode

Ja, syns det er litt gøy/komisk. :p Føler jeg syns det er gøy på feil plasser da, men det er vel slik når jeg er ti + år eldre enn de i serien :p

Back
Topp