Ser dere 2 streker?

Marilamp

Andre møte med forumet
Hei! Legger ved 2 bilder, den ene er redigert litt for å få fram det jeg ihvertfall tror er 2 streker! Er bra sikker på at det er en svak strek nummer 2. er forresten 4 dager til mensen skal komme nå. Trodde aldri jeg skulle bli en av de som skulle spørre om andre kunne se 2 streker også, men etter å ha mistet i uke 6 for et par mnd siden så nekter jeg nesten å tro at det kan være 2 streker

Vedlegg

• 1E2D190A-0F82-44A2-95C1-61FA3F2BFA36.jpeg
    1E2D190A-0F82-44A2-95C1-61FA3F2BFA36.jpeg
    119,1 KB · Visninger: 168
  • C9C769E8-761D-406E-B21E-731B876D8A30.jpeg
    C9C769E8-761D-406E-B21E-731B876D8A30.jpeg
    133,5 KB · Visninger: 165
Ser to streker, men har sett at babyplantestene har hatt mange stygge skyggestreker i det siste, så ville ikke stolt så mye på den uten å få kontrollert med en annen test. Men håper for deg! :)

Ser to streker, men har sett at babyplantestene har hatt mange stygge skyggestreker i det siste, så ville ikke stolt så mye på den uten å få kontrollert med en annen test. Men håper for deg! :)
Takk for svar!:) skal kjøpe en annen test om noen dager å test på nytt:)

Skimter noe, men hadde ikke vært for sikker. Se om den blir sterkere om noen dager. Krysser fingrene for deg :)

Ser to streker, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller ei. Håper du får begge strekene med en annen test:Heartred

Ser to streker på begge :)

Ser strek. Jeg gjorde det samme med nr 2. Testet for tidlig og leita etter streker. Hehe. Han blir 6 år denne uka. Ikke kjøp rfsu. Den kom det kun 1 strek på mens det var to på strimlene. Fikk gravid 2-3 to dager etter rfsu sin negative. Spennende med sånt.

Vil tro dette var en skyggestrek! fikk negativ test på onsdag og mensen nå på fredag, men fikk av en eller annen grunn for meg at jeg skulle ta en test i dag da jeg følte at jeg plutselig blødde mindre enn vanlig. Og jeg er mildt sagt forvirret.. mener jeg ser strek ihvertfall og at den har farge

Vedlegg

• 2FBD1428-ED85-42A3-BE8B-A1DDC41F525C.png
    2FBD1428-ED85-42A3-BE8B-A1DDC41F525C.png
    2,8 MB · Visninger: 59
Vil tro dette var en skyggestrek! fikk negativ test på onsdag og mensen nå på fredag, men fikk av en eller annen grunn for meg at jeg skulle ta en test i dag da jeg følte at jeg plutselig blødde mindre enn vanlig. Og jeg er mildt sagt forvirret.. mener jeg ser strek ihvertfall og at den har farge

https://images.app.goo.gl/RC4ZZ2MgjDaiX8uN9

Syns at strek var på feil sted. La ved link, så kunne du vurdere sjølv.

Håpa såklart du vente ein liten:)

Back
Topp