LykkeligRose
Glad i forumet
Fyr løs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og gratulerer!! Jeg er 3+1 i pp 5. Har en datter på 2,5 som ble forløst i uke 27 i 2013. Hun er frisk og rask men bekymringen Om at det samme skjer igjen er stor. Krysser fingrene for oss begge!!
Her har jeg ikke stort til symptomer! større pupper og murringer av og til bare, samt luuuuftig i magenI går røsket det skikkelig i livmoren, mens i dag kjenner jeg ingenting (kanskje litt bare). Er så redd for å miste spiren! Er symptomene deres faste, eller kommer de og går?
Hurra....i dag fikk jeg endelig 2-3 på den digitale
Var litt deppa i går for det kom litt lyserosa når jeg tørket meg men var bare den ene gangen.
Jeg er så sykt kvalm i dag når jeg våknet men er egentlig veldig glad for det
Her har jeg begynt å fått tilbake den "hold/sting" følelsen på venstre side, slik som jeg når jeg mistet sist :-( jeg er kjemperedd for å miste igjen... hvis jeg mister nå så blir prøvinga utsatt til mai, og det har jeg ikke særlig lyst til :-(
Men over til noe mer hyggelig:
I dag er IKM-dagen og i morgen på julaften tenker jeg å fortelle det til mamma og pappa det er 5 år siden jeg satt å fortalte dem på julaften at jeg var gravid jeg har en sønn som er født 5 september ^^,
Du har helt sikkert rett jeg er nok bare litt overbekymretSkjønner godt at du er bekymret men trenger ikke bety at noe gale skal skje denne gangen
Så koselig at du skal fortelle det i morgen til dine foreldre Blir en fin julegave!
Har også lyst til å fortelle det men lurer på om jeg skal vente litt. Er litt gøy å ha den hemmeligheten også selv om det hadde vært kjekt å fortelle det nå til jul
Her har jeg begynt å fått tilbake den "hold/sting" følelsen på venstre side, slik som jeg når jeg mistet sist :-( jeg er kjemperedd for å miste igjen... hvis jeg mister nå så blir prøvinga utsatt til mai, og det har jeg ikke særlig lyst til :-(
Men over til noe mer hyggelig:
I dag er IKM-dagen og i morgen på julaften tenker jeg å fortelle det til mamma og pappa det er 5 år siden jeg satt å fortalte dem på julaften at jeg var gravid jeg har en sønn som er født 5 september ^^,
Jeg håper for eldstemann sin del at han ikke får det! xD jeg har ingen fler graviditetstester igjen, men er virkelig på vurderinga til å kjøpe meg CD+ og kaanskje en digitalJeg er også kjemperedd! Studerer testene hver dag nå for å se at hcg stiger..
Så gøy at du har barn født på den tiden fra før! Kanskje han får et søsken i bursdagsgave
Jeg håper for eldstemann sin del at han ikke får det! xD jeg har ingen fler graviditetstester igjen, men er virkelig på vurderinga til å kjøpe meg CD+ og kaanskje en digital