Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg synes det er så gøy når nye termingrupper åpner, for det betyr at vi også kommer oss fremover 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jaa...!! Og vi begynner snart å komme til OULOg nå er oktober her!![]()
Ja, har oul om 7 dagerJaa...!! Og vi begynner snart å komme til OUL![]()
Er vel over tre uker til jeg skal, men jeg har jo termin relativt sent i juli. Men likevel. Snart..!Ja, har oul om 7 dager![]()
Samme! Oul 22 februar så leeeenge tilEr vel over tre uker til jeg skal, men jeg har jo termin relativt sent i juli. Men likevel. Snart..!
Jeg har vel 17. Februar., Så er jo en stund til; men likevel har tiden gått så fort i det siste at..Samme! Oul 22 februar så leeeenge til![]()
Det går både fort og sakte syns jegJeg har vel 17. Februar., Så er jo en stund til; men likevel har tiden gått så fort i det siste at..

Jeg synes jeg nettopp var 13 uker på vei. Plutselig er jeg snart 16..Det går både fort og sakte syns jeg![]()
Er liksom det! Jeg er 16 idag, og følte jeg nettopp fikk positiv test. Men det går likevel så treigt for jeg vil bare komme flere uker frem, kjenne spark og føle meg finJeg synes jeg nettopp var 13 uker på vei. Plutselig er jeg snart 16..![]()

Er liksom det! Jeg er 16 idag, og følte jeg nettopp fikk positiv test. Men det går likevel så treigt for jeg vil bare komme flere uker frem, kjenne spark og føle meg fin![]()
nyter bare at jeg har lungekapasitet enda.
Halvveis!!November
Vi begynner komme et stykke på vei nå20 uker +/÷ !

DESEMBER ER ÅPENT!!! Hallo tiden går fort
Jaaa, eller mars for noen da kanskjeJa..!! Når er.det vi føder, da? Når april åpner?![]()