September er åpnet!

Hvis du følger benedictehaugaard på snap eller Instagram i disse tider tror jeg ikke det sykehuset har blitt bedre på akkurat det. Heldigvis for henne er det mars og ikke mai slik det var med meg. Så hun måtte ikke vente så mange dager på igangsettelse som meg. Men virker som de fortsatt har for mye å gjøre til å sette i gang ordentlig slik jeg ser.

Ja, satser på naturlig fødsel det er jo det beste for alle. Håper bare kroppen min er enig vurderer nesten å reise til Gotland med svigers i juli fordi jeg vet at babyen ikke kommer til å komme før termin uansett så hadde rukket å komme hjem på termindato uten baby
Nei , mente ikke at jeg tenkte det hadde blitt bedre!! Mente bare at det kanskje er litt sent å klage etter flerfoldige år.. For sånn som fødsel og barsel "prioriteres" i disse dager, har det nok IKKE Blitt bedre!!

Ja, skader ikke å prøve. Har vell lest 100 forskningsartikler for å finne hva det er forskning på bare. Men bringbærblad te er ikke det verste å prøve, men diverse mat og lakserende er ikke bevisst noe effekt og spesielt lakserende kan gjøre mer vondt enn nytte. Selv om jeg så på en amerikansk fødeserie at der ga de lakserende for å prøve og starte fødsel.

Det er ikke snakk om store mengder lakris og ifølge forskning så er det langvarig bruk av store doser lakris som kan være farlig. Hvis man f eks tar en kopp med lakris i uka de tre siste ukene sa den internasjonale forskningen jeg leste at det gikk fint.

Har sagt ifra til mannen som jeg kanskje har hatt sex med 3 ganger siden jeg ble gravid at i slutten av juni så må han bare stille opp for den spermen trenger jeg for å få ut ungen. Resten kan jeg gjøre selv, men der trenger jeg han litt.

Nei, lakserolje kan jo være dumt for kroppen. Jeg har personlig blitt satt i gang, og prøvd selv, med klyx (i kombinasjon med stripping). Det har funket to ganger for meg, så den har jeg tro på. Klyx er veldig lokalt virkende, og er ikke skadelig én og annen gang (men skal ikke brukes regelmessig).

Nei, en kopp te er nok helt greit!! Er jo mengden det kommer an på :)

Hehe, spørs om mannen her stiller opp sånn i juli x)

Shit, nå er januar 2024 åpent :eek: vi er jo snart i mål!

Innen en måned begynner vel de første fødslene å ry inn (de som føder litt tidlig) :o

Er allerede ei på snapgruppen, og ei som har fått riedempende!!

Der er ikke jeg, men ja! Det er vel der alle henger, antar jeg .. :angelic:

Er jo alltids noen som får premature rier.

Er jo noen som er bikket 30 uker nå, så :D skal ikke se bort fra at det blir noen fødte mellom uke 30-35.. :) spesielt de som venter to stk.. :p
Huff, nå blev jag stressa ja ! Har inte tid att hon kommer före tiden, har 7 valpar på 11 dagar och känner att jag inte ens är halvvägs färdig med allt som ska ordnas åt henne :eek:

Huff, nå blev jag stressa ja ! Har inte tid att hon kommer före tiden, har 7 valpar på 11 dagar och känner att jag inte ens är halvvägs färdig med allt som ska ordnas åt henne :eek:

Jeg fødte min første i uke 35 (antagelig pga UVI). Jeg tror ikke selv at jeg blir å føde før 38 uker, men greit å ha i bakhodet at det KAN skje før. Derfor prøver jeg ha ting i orden relativt tidlig :p

Jeg fødte min første i uke 35 (antagelig pga UVI). Jeg tror ikke selv at jeg blir å føde før 38 uker, men greit å ha i bakhodet at det KAN skje før. Derfor prøver jeg ha ting i orden relativt tidlig :p
Ja, nu ska båda staffarna till min mamma och min syster tills valparna är leveringsklara så blir lite mindre stress där så jag får pröva ordna det mesta innan jag har 7 små tassar som river huset :hilarious:

Er både på snap og face jeg i tillegg til her :happy:

Det går det og!
Jeg er kun her; synes ikke fb grupper er spesielt bra, og følger nok folk på snap, har ikke helt oversikt lenger :p

Ja, nu ska båda staffarna till min mamma och min syster tills valparna är leveringsklara så blir lite mindre stress där så jag får pröva ordna det mesta innan jag har 7 små tassar som river huset :hilarious:

I teorien har du jo god tid, da. Skal mye til før man føder prematurt, om man ikke har noe som tilsier det på forhånd! :)

Det går det og!
Jeg er kun her; synes ikke fb grupper er spesielt bra, og følger nok folk på snap, har ikke helt oversikt lenger :p
Ja er helt lov det! Syns bare det er så koselig å knytte navn og ansikt til de ulike man prater med :happy: Sykt lett å skape nye relasjoner når man er i samme situasjon

Ja er helt lov det! Syns bare det er så koselig å knytte navn og ansikt til de ulike man prater med :happy: Sykt lett å skape nye relasjoner når man er i samme situasjon

Ja, det er det jo. Jeg bare synes Facebook har et dårligere gruppeoppsett, og snap er liksom mest for å vise bilder. :P
Snap er koselig som tillegg, da. Men liker forum oppsettet bedre 8)

Ja, det er det jo. Jeg bare synes Facebook har et dårligere gruppeoppsett, og snap er liksom mest for å vise bilder. :p
Snap er koselig som tillegg, da. Men liker forum oppsettet bedre 8)
Ja det skjønner jeg :happy: Er jo smak og behag

Back
Topp