September er åpnet

Ja jeg synes dagene flyr avgårde sånnsett:) (bare tull med denne BV appen :D )
 
12 uker 6. Januar og føles som om tiden står stille... skal på tul 5.januar, så jeg ser frem til å ta fatt på det nye året! Tiden snegler seg avgårde for tiden.
 
12 uker 6. Januar og føles som om tiden står stille... skal på tul 5.januar, så jeg ser frem til å ta fatt på det nye året! Tiden snegler seg avgårde for tiden.
Hadde og en periode der det føltes som om tiden sto stille. Men satser på at den går fortere nå som det snart er jul og nyttår:)
 
12+4 i dag :D :D
 
Gøy september har åpnet, da går det fremover med oss andre også:happy:
Må vente til 5.januar før 12+0 her også (eller 3. om jeg går etter legen og tul, men med ivf holder jeg på min frem til OUL)
 
Må vente til 5. januar jeg og. Rart å tenke på at ingen rundt meg vet noe enda. I begynnelsen ville jeg fortelle det til alle, men nå er jeg så vandt til å holde det hemmelig, at jeg tror det blir rart å fortelle [emoji23]
 
Jeg må vente til 11.januar før jeg er 12 uker! Synes tiden går så vanvittig fort denne gangen, men husker godt første gang.. da sneglet tiden seg avgårde ;)
 
Må vente til 5. januar jeg og. Rart å tenke på at ingen rundt meg vet noe enda. I begynnelsen ville jeg fortelle det til alle, men nå er jeg så vandt til å holde det hemmelig, at jeg tror det blir rart å fortelle [emoji23]

Jeg er helt enig!! :D
 
Back
Topp