Ja jeg synes dagene flyr avgårde sånnsett (bare tull med denne BV appen )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det går fort unna,dagene flyr sånnsettSkjønner det, men pga jul og nyttår går det sikkert fortere enn du aner
Hadde og en periode der det føltes som om tiden sto stille. Men satser på at den går fortere nå som det snart er jul og nyttår12 uker 6. Januar og føles som om tiden står stille... skal på tul 5.januar, så jeg ser frem til å ta fatt på det nye året! Tiden snegler seg avgårde for tiden.
Hadde og en periode der det føltes som om tiden sto stille. Men satser på at den går fortere nå som det snart er jul og nyttår
7. januar her4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre men det går vist fremover ja
Samme her [emoji1]12+0 på julaften faktisk Dette går veien
Må vente til 5. januar jeg og. Rart å tenke på at ingen rundt meg vet noe enda. I begynnelsen ville jeg fortelle det til alle, men nå er jeg så vandt til å holde det hemmelig, at jeg tror det blir rart å fortelle [emoji23]
Samme her [emoji1]
Så koselig daJeg og yeah
Samme dag som meg da Bare 1 uke igjen til uke 12 i morgen4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre men det går vist fremover ja
Se dærja godt der er flere som har termin sent i mnd Ja nå kan vi snart lette litt på skuldreneSamme dag som meg da Bare 1 uke igjen til uke 12 i morgen
Kjedelig å ligge langt bak dere andre er 12 uker på lørdag!