September er åpnet

4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre :D men det går vist fremover ja:)
 
Så hyggelig med september forum :happy:
Er selv ikke 12+0 før 2 januar. Men det er jo plutselig ikke sååååå lenge til.
 
12 uker 30.des. Men tida går fort. Det er ikke så lenge til :)
 
4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre :D men det går vist fremover ja:)
Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb :p Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn :knegg:
 
4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre :D men det går vist fremover ja:)

Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb [emoji14] Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn :knegg:
*kremt*
Termin helt i slutten av juli (eller starten av august teller jo helst mtp på hvor langt på vei jeg er - men regner med han kommer i juli).. Så.. Uke 12 er laaangt uti januar [emoji14]
8+0 i morgen [emoji14]
 
Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb :p Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn :knegg:

*kremt*
Termin helt i slutten av juli (eller starten av august teller jo helst mtp på hvor langt på vei jeg er - men regner med han kommer i juli).. Så.. Uke 12 er laaangt uti januar [emoji14]
8+0 i morgen [emoji14]
Ja det har jaggu mye å si helt i starten :D men om noen uker så er vi pluttselig ikke så kort i forhold til de andre alikevell:) har også hatt terminer som 3-9-10-17 og 12, så da ble 22 veldig sent:D
 
Back
Topp