Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen Det er en fantastisk følelse å se lille på tulIkke før 5 januar for min del men håper det går fort! Tidlig ul i morgen <3
Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre men det går vist fremover ja
4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre men det går vist fremover ja
*kremt*Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb [emoji14] Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn
Ja det suger å ha termin i slutten på mnden i en terminklubb Mye enklere med snuppa, der var jeg den første som meldte meg inn
Ja det har jaggu mye å si helt i starten men om noen uker så er vi pluttselig ikke så kort i forhold til de andre alikevell har også hatt terminer som 3-9-10-17 og 12, så da ble 22 veldig sent*kremt*
Termin helt i slutten av juli (eller starten av august teller jo helst mtp på hvor langt på vei jeg er - men regner med han kommer i juli).. Så.. Uke 12 er laaangt uti januar [emoji14]
8+0 i morgen [emoji14]
Skjønner det, men pga jul og nyttår går det sikkert fortere enn du aner4 januar her, rart å være sååå langt etter stortsett alle andre men det går vist fremover ja