September 2025

Kan jo introdusere meg litt mer siden det er mange nye fjes jeg ikke har sett før :happy:
Har ett barn fra tidligere, og har forsøkt på nr 2 med ny mann i litt over 4 år nå. Vi ble henvist til Porsgrunn høsten 24 grunnet mannlig faktor, og startet å stimulere i slutten av mars. På innsett i april ble det oppdaget overstimulering, og innsettet ble avbrutt. Fikk 5 blastocyster på frys, og hadde første fryseforsøk i juni, som ikke endte i graviditet. Grunnet sommerstengt klinikk og fulle lister, venter vi nå på nytt innsett i september. IKM er ca 4. september, og innsett etter førstkommende EL.
Krysser fingre for masse babystøv her i septembergruppa :smiley-bounce012:Heartpink

Blir med over fra august:)
Le@ - 40 år - b1 - Aleris - 6. forsøk, (1 fryseforsøk)- letrozol, pergoveris, ovitrelle, prednisolon, klexane og utrogestan. Innsett 2/9

Da er mens meldt inn så da blit det oppstart av slutten av september ish.. Har ustabil syklus på mellom 25 og 33 dager.. Så blir mere oktobergruppe på meg men følger på her allikevel :D
Åh lykke til! Kanskje vi sees i samme gruppe da? Alt kommer egentlig an på syklusen min nå framover. Jeg kan ende opp i november også. Men krysser fingrene for at det ikke blir så lenge å vente.

Hei til nye og gamle prøvere!

Dette blir mest sannsynlig mitt siste forsøk. Håper jeg endelig får et søsken til sønnen min etter over 2 års prøving av og på. Jeg har svært lav AMH og har ikke respondert bra på stimulering i mai og juni. Går på DHEA og håper det kan være med å bedre hormonbalansen.

Otilde - 42 - solomor - B2 - Copenhagen Fertility Clinic - IVF4 (+3 avbrutte IVF) - Pergoveris, Letrozol, Fyremadel og luteralstøtte er ikke fastsatt - venter på oppstart med 7 dager forsinket mens…

Last edited:
Hei! Sniker litt her, og bare lurer på om dere vet om det er noe ventetid for innsett på St.Olavs for tiden? Har noen embrryo på frys og vurderer søskenforsøk i høst.

Hei! Sniker litt her, og bare lurer på om dere vet om det er noe ventetid for innsett på St.Olavs for tiden? Har noen embrryo på frys og vurderer søskenforsøk i høst.
Nei ikke egentlig. Vi måtte bare ha ny omsorgsattest og nye blodprøver. Så kunne vi planlegge innsett

Jeg venter på oppstartssamtale, første forsøk. Fikk beskjed om at de hadde ganske fulle lister i høst. Men kanskje de prioriterer søskeforsøk :)

Var ikke ventetid når jeg hadde egg på frys for søskenforsøk i alle fall. Måtte ha nye antistoffprøver og politiattest, så var det good to go. Dette var i feb/mars

Back
Topp