September 2024

September 2024

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Venter på oppstart

Stimulerer

Ruger

Totalfrys

Sussti - 32 år - B1 - Porgrunn - IVF #1 - Bemfola, Meriofert, Fyrmadel, Gonapeptyl - Totalfrys 6 egg

TP - 34 år - B2 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel - oppstart 04.09

1984håp - 40 - B1- UNN Tromsø - Forsøk nr 2 - Pergoveris, Fostimon, Ganirelix. Otrivelle og Utrogestan. - Oppstart midten av september, innsett september/oktober

Avbrutt

Gravid :Heartpink

Kinelill - 30 år - B1 - UNN Tromsø - ICSI#3 (forsøk 4) - Menopur, Ganirelix, utrogestan og fragmin - innsett 29.08

BabyAlma - 44 - B3 - Medicus - innsett nr 15 totalt (niende innsett for B3/ andre innsett med donoregg) - Letrozol, Ovitrelle, Albyl-E, Prednisolon, Cyklogest - innsett 9/9

Misstyri - 33 - B1 - Volvat Spiren (Trondheim) - IVF 1 (1 forsøk med inseminering tidligere) - Bemfola, Ganirelix, Ovitrelle, Cyclogest - Ultralyd 09.09.24, så oppstart en gang etter det.

Drømmenombaby - 28 år - B1 - Medicus - ICSI #1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Oppstart stimulering uke 36

Høsthåp - 32 - B1 - 2. ivf, nå med lang protokoll. Gonapeptyl, og startet med stimulering med Gonal-F og Menopur 28.08.

Ikke gravid
Timi90 - 33 år - B2 - Medicus Oslo - FER #1 - Cyclogest - Innsett 03.09

Peon_86 -37 - B2 - Porsgrunn # IVF2

Maja82 - 42 - B2 - PP5 - (siste egg på frys) Medicus - Letrozol og cyclogest - oppstart 4/9

LE83 - 41 - B2 - Porsgrunn - fer#1 - letrozol, prednisolon og cyclogest - innsett uke 38

Daisybloom- 42 - b1- Medicus- IVF #3 - pergoveris, fyramdel, ovitrelle, cycglogest- egguttak 16.09

Videre til oktober
Håperpå2025- 34 år- B2- C medical- 3.forsøk -fryseforsøk- venter på mens

Sep2018 - 32 år - B2 (samboers første) - St.Olav - ICSI 2. uttak - Menopur - oppstart uke 38
 
Last edited:
Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - FER#1 av ICSI/TESA#2 (innsett#5) - Cyclogest - Innsett ca. uke 36

CD7. Var på UL i dag. Slimhinne på 11mm, ledende follikkel på 17mm. Kjenner godt at det skjer noe. Pleier å ha tidlig EL (rundt dag 10-11). Var spent på om sykluslengden/eggløsning skulle påvirkes av aborten, men tydeligvis ikke. Vi er i rute! :gen014
 
Måtte bare vente og se hvordan kontrollen gikk i dag før jeg startet tråd :angelic:

Gleder meg til du skal begynne å teste! :Heartred
Godt å høre at det gikk bra på kontrollen!

Jeg kommer til å bli tullete denne runden, jeg er så spent på oppdatering på eggene på søndag at jeg ikke klarer å konsentrere meg om andre ting :laughing002
 
Godt å høre at det gikk bra på kontrollen!

Jeg kommer til å bli tullete denne runden, jeg er så spent på oppdatering på eggene på søndag at jeg ikke klarer å konsentrere meg om andre ting :laughing002
Skjønner det godt etter så mye nedturer :HeartredHåper dere får noen fine blastoer på frys!
 
Yay, September-tråd :love017 :smiley-bounce012

TP - 34 år - B2 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel - oppstart ca. 02.09

Har hatt to innsett fra forrige prøverunde, men ingen suksess med de. Så da er det igang med første ferskforsøk for søsken!:nailbiting: (Har hatt to for å få første barn)

Skal gå på 200ie menopur denne gangen, fra syklusdag 1. Forrige gang startet jeg på cd2 og gikk på 150ie. Spent på resultatet!!
 
Yay, September-tråd :love017 :smiley-bounce012

TP - 34 år - B2 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel - oppstart ca. 02.09

Har hatt to innsett fra forrige prøverunde, men ingen suksess med de. Så da er det igang med første ferskforsøk for søsken!:nailbiting: (Har hatt to for å få første barn)

Skal gå på 200ie menopur denne gangen, fra syklusdag 1. Forrige gang startet jeg på cd2 og gikk på 150ie. Spent på resultatet!!
Velkommen hit og lykke til! :Heartred
 
1984håp - 40 - B1- UNN Tromsø - Forsøk nr 2 - Pergoveris, Fostimon, Ganirelix. Otrivelle og Utrogestan. - Oppstart midten av september, innsett september/oktober.
 
CD8. Blinkende smilefjes nå allerede (17:30). Tipper testen blir positiv enten i kveld eller i morgen tidlig. Jeg har veldig kort LH-topp, så jeg må teste ofte.
Da blir det innsett allerede på fredag kanskje :excited001
Wii! Spennende!
 
Skjønner det godt etter så mye nedturer :HeartredHåper dere får noen fine blastoer på frys!
Vi fikk 7 stk :sad010 Laben ba meg sette meg ned før hun turte si tallet :Heartpink
 
Jeg skal i gang med ivf for første gang, så hadde vært koselig å få henge her og dele med noen i samme båt ❤️ Venter mens om noen få dager, og skal starte stimulering syklusdag 2.

Drømmenombaby - 28 år - B1 - Medicus - ICSI #1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Oppstart stimulering uke 36
 
Jeg skal i gang med ivf for første gang, så hadde vært koselig å få henge her og dele med noen i samme båt ❤️ Venter mens om noen få dager, og skal starte stimulering syklusdag 2.

Drømmenombaby - 28 år - B1 - Medicus - ICSI #1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Oppstart stimulering uke 36
Velkommen hit :Heartpink
 
IMG_3302.jpeg
Nå har jeg testa første runde for å se an status på Ovitrelle - den må jo være helt ute av systemet? Ser ingen antydning til strek her. 9 dager etter sprøyte.

Bare 7 DPO i dag, så noe babystrek kan man vel ikke forvente helt enda! Men da har jeg en "kontroll" på plass :happy:
 
Wohoo septembertråd :smiley-bounce016 Takk balderina!

BabyAlma - 44 - B3 - Medicus - innsett nr 15 totalt (niende innsett for B3/ andre innsett med donoregg) - Letrozol, Ovitrelle, Albyl-E, Prednisolon, Cyklogest - innsett 9/9

Var på UL i dag, slimhinne på 10 mm og ledende follikkel 17 mm. Så da blir det innsett neste mandag :Heartred håper at antibiotika kur har gjort susen og at egget sitter denne gangen!
 
Back
Topp