Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare vente og se hvordan kontrollen gikk i dag før jeg startet trådDu er en helt, @Balderina
Endelig ruger!
Kinelill - 30 år - B1 - UNN Tromsø - ICSI#3 (forsøk 4) - Menopur, Ganirelix, utrogestan og fragmin - innsett 29.08
Godt å høre at det gikk bra på kontrollen!Måtte bare vente og se hvordan kontrollen gikk i dag før jeg startet tråd
Gleder meg til du skal begynne å teste!
Skjønner det godt etter så mye nedturer Håper dere får noen fine blastoer på frys!Godt å høre at det gikk bra på kontrollen!
Jeg kommer til å bli tullete denne runden, jeg er så spent på oppdatering på eggene på søndag at jeg ikke klarer å konsentrere meg om andre ting
Velkommen hit og lykke til!Yay, September-tråd
TP - 34 år - B2 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel - oppstart ca. 02.09
Har hatt to innsett fra forrige prøverunde, men ingen suksess med de. Så da er det igang med første ferskforsøk for søsken! (Har hatt to for å få første barn)
Skal gå på 200ie menopur denne gangen, fra syklusdag 1. Forrige gang startet jeg på cd2 og gikk på 150ie. Spent på resultatet!!
Wii! Spennende!CD8. Blinkende smilefjes nå allerede (17:30). Tipper testen blir positiv enten i kveld eller i morgen tidlig. Jeg har veldig kort LH-topp, så jeg må teste ofte.
Da blir det innsett allerede på fredag kanskje
Vi fikk 7 stk Laben ba meg sette meg ned før hun turte si talletSkjønner det godt etter så mye nedturer Håper dere får noen fine blastoer på frys!
Herregud! Helt utrolig!!Vi fikk 7 stk Laben ba meg sette meg ned før hun turte si tallet
Ja, jeg røyk rett i tårene her!Herregud! Helt utrolig!!
Fikk tårer i øyne nå jeg også
Velkommen hitJeg skal i gang med ivf for første gang, så hadde vært koselig å få henge her og dele med noen i samme båt Venter mens om noen få dager, og skal starte stimulering syklusdag 2.
Drømmenombaby - 28 år - B1 - Medicus - ICSI #1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Oppstart stimulering uke 36