September 2022

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
September og klar for en ny måned med masse babystøv og mirakler <3

Skriv inn din status sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART / INNSETT / INSEMINERING

Feyra - 35 - B2 - Hausken - #1 - Primolut, Gonal F, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle. Starter med Primolut 16/9, Gonal F ca 26/9.

NEDREGULERER

STIMULERER

Veientilbabylykke - 36 - B1 - Porsgrunn - #8 (fem iui, nå mitt tredje ivf forsøk) - synarela, gonal-G, menopur

Beadybird - 38 - Barn nr 2, men første via IVF - Porsgrunn - Forsøk nr 2, andre innsett men første fryseforsøk - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart september, innsett starten av oktober

AVBRUTT:shifty:

Hæppi- 28 - B1 - #1 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart = Uke 37/innsett = usikker

Cissa10 - 41- b3 - # 2 (SA #1)Porsgrunn - bemfola, lutinus,menopur, fyremadel- begynte stimulering 2/9

TOTALFRYS :coldfeet:

RUGER / INSEMINERT:gen026

Piana - 33 - B2 - St Olavs - FER nr.1 - Naturlig syklus, Cyclogest - innsett 2/9

Minisjansen-45-B3 ( B1-ny mann)-ruger 19/9

GRAVID :talk017
BknoO - 35 - B1- Porsgrunn #1 Lutinus. Innsett uke 36 naturlig syklus

LE83 - 39 - B1 - Porsgrunn - #2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Letrozol, Ovitrelle, Lutinus, prednisolon - Innsett uke 36 (hadde uttak 2 september)

Lille.meg - 32 - B2 - UNN - #1 - Cyclogest(?) -innsett ca uke 38

Reiret - 31 - B2 - St. Olavs - Forsøk 1, FER 2 - Letrozol, cyclogest - innsett uke 37/38

IKKE GRAVID :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
HappyMom86 - 36 år - b3, men nr 1 med ny mann - Hausken Bergen - forsøk nr 4 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle. Klexane og Albyl-e. - Innsett 5. September

Arik17 - 27 - B1 – Porsgrunn - #3 - prolutex - hadde innsett 12.09

Statistikern - 34 (35 om noen uker) - B1 - FER#2 fra IVF#2 (5. innsett etter 5 IUI) - estradot og crinone - innsett uke 37

DinaD - 34 - B1 - Porsgrunn - #4 - Gonal F, Menopur, Fyremadel, Letrozol, Ovitrelle, Gonalpeptyl - oppstart ca 9/9

Last edited:
DinaD - 34 - B1 - Porsgrunn - #4 - Gonal F, Menopur, Fyremadel, Letrozol, Ovitrelle, Gonalpeptyl - oppstart ca 9/9

BknoO - 35 - B1- Porsgrunn #1 Lutinus. Innsett uke 36 naturlig syklus.

Reiret - 31 - B2 - St. Olavs - Forsøk 1, FER 2 - Letrozol, cyclogest - innsett uke 37/38

LE83 - 39 - B1 - Porsgrunn - #2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Letrozol, Ovitrelle, Lutinus, prednisolon - Innsett uke 36 (hadde uttak 2 september)

Jeg tror jeg må nok vente en måned til. Skulle ha fryseforsøk i naturlig syklus etter 2. mens etter SA. Men syklusen har vært ganske uregelmessig. Første mens etter SA tok 6 uker, og nå er jeg på cd12 og fortsatt ingen tegn til eggløsning (jeg pleier å ha positiv test på cd12). Så det kan hende det blir innsett i begynnelsen av oktober!

Blir det innsett på mandag så melder jeg meg like greit inn her også. Har fulgt August tråden, men blir jo å høre til her like mye siden det ble så sent i måneden.

Cissa10 - 41- b3 - # 2 (SA #1)Porsgrunn - bemfola, lutinus,menopur, fyremadel- begynte stimulering 2/9

Feyra - 35 - B2 - Hausken - #1 - Gonal F og Fyremadel. Venter på mens for oppstart

Kjenner så på at jeg ikke har noe tro på det forsøket her. Super irriterende, men gjennomfører bare for å ha gjort det. Ingen endring what so ever fra klinikken annet enn å starte med sprøytene dag 1 istede for dag 2, og bytte fra bemfola til gonal f. så da får man se da. Tipper det blir 2 egg ut å begge umodne. Da blir Det fjerde avbrutt og gitt opp i Norge. Da blir det Danmark neste.. godt man har en plan :P får prøve å holde fast i det. :)

Nå har jeg bestilt graviditetstester på nett, så jeg får prøve å vente med å teste til de kommer fram :) De skryter av at de sender samme dag, så det trenger jo ikke å bety så lang ventetid, heheh!

Jeg bestilte forrige uke. Ikke at jeg hadde så lite tester da, men det var kun sånn med sensitivitet på 25. Jeg vil ha de tidlig testene også. Så nå har jeg straks en fin samling tester hjemme. Let the insanity begin. :laughing002

Dere som har gått på synarela, har dere noen gode tips til meg? Jeg føler mye renner ut igien fort, selv om jeg snufser godt inn etter jeg har sprayet i hvert nesebor. I går lå jeg i senga og det funka bra, men det er ikke sånn bruksanvisninger sier det skal gjøres. Vil jo veldig gjerne gjøre det riktig. Og er livredd for å ikke få i meg nok når det renner ut.

Kjenner så på at jeg ikke har noe tro på det forsøket her. Super irriterende, men gjennomfører bare for å ha gjort det. Ingen endring what so ever fra klinikken annet enn å starte med sprøytene dag 1 istede for dag 2, og bytte fra bemfola til gonal f. så da får man se da. Tipper det blir 2 egg ut å begge umodne. Da blir Det fjerde avbrutt og gitt opp i Norge. Da blir det Danmark neste.. godt man har en plan :p får prøve å holde fast i det. :)
Hvem vet, kanskje du blir gravid nå, når du har minst tro på det? ❤️

Dere som har gått på synarela, har dere noen gode tips til meg? Jeg føler mye renner ut igien fort, selv om jeg snufser godt inn etter jeg har sprayet i hvert nesebor. I går lå jeg i senga og det funka bra, men det er ikke sånn bruksanvisninger sier det skal gjøres. Vil jo veldig gjerne gjøre det riktig. Og er livredd for å ikke få i meg nok når det renner ut.

Egentlig ikke noe annet enn det du allerede har prøvd. Noe vil jo renne ut uansett, men det virker som om det går bra det altså. Jeg la meg gjerne på siden i senga sånn at det ikke skulle renne ned i svelget eller ut av nesa så fort.

Back
Topp