Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyYngste blir 4 denne måneden
Ops, så langt allerede starter dagen på en god måte, veide meg inn til 69kg blank, altså 16,4kg ned
Det går jo absolutt rett vei for degGod start på dagen det
jeg har 1,2 kg ned i august, det er ikke mye, men de er helt kurant for meg i alle fall og går rett vei. Minner meg på at det var snakk om en ny slankekrig igjen, det har det ikke blitt noe av... Det kunne kanskje gjort godt..
Det går jo absolutt rett vei for deg
Slankekrigen, ja... Jeg tenker å stagnere nå, så tror jeg lar det være
Ikke lett å bryte vaner man har lagt seg tilJeg har tenkt meg sånn egentlig ca 3 kg til, men det viktigste er at det ikek går bre opp og opp og opp, for det var det det gjorde lenge og det e ikke heldig sånn på lang sikt. Jeg er normalvektig og har vært det hele tiden, men jeg var ikek mange gram unna overvekt da det snudde, så jeg har i alle fall nå kommet meg ned på et sunnere nivå, men jeg ville trives bedre litt lenger ned. Eller, egentlig mest fordi jeg altså har kuttet noe usunne vaner, det er det som gjør at de går sånn, og det er de vanene jeg ikek må legge meg til igjen.
Tiden går så fort!September og min eldste blir 9 år om 3 uker
Tiden springer fra oss når jeg ser hvor store barna har blitt.
Jeg høyner den.Er det galskap å kjøpe Highland Park (12 år gammel whisky) til mannen som takk for at han har gjort mye med kjøkkenet, som å sparkle hele dritten så vi kan male der når det er ferdig, og fordi han tar vare på frøkna vår så godt selv nå når vi alle er i dårlig form?
Han er en god mann, og jeg ser jo at han sikler litt på den flaska hver gang vi er innom polet. Ja den er litt dyr og jeg aner ikke forskjell på whisky.
Tror jeg skal gjøre det. Men i hemmelighet så klartJeg høyner den.
Har en Highland Park 30 år stående
En fantastisk whisky, syns det er helt innenfor