September 2018

Da er jeg klar for egguttak [emoji13]

Hei! Slenger meg med her! Er enda på mitt 1 forsøk, hatt en kjemisk og en negativ med frys. Hadde innsett i går med de siste jeg hadde på frys, ruger nå på 2 flotte egg! :) lykke til og gratulerer til de som har klart det :)
Gratulerer som ruger:excited001 Krysser alt for deg :Heartpink

Da har tanta kommet for fullt som en bekreftelse på at HCGen var grunnet kjemisk... Skal ha ny blodprøve i morgen, og får da når riksen ringer vite når vi får starte opp med ny runde..
Nei søren også, det var jo ikke sånn det skulle gå [emoji45] kanskje vi får følge hverandre i november da... hvordan var det, ble det noen på frys for deg eller blir det rett på nytt uttak?

Hei! Slenger meg med her! Er enda på mitt 1 forsøk, hatt en kjemisk og en negativ med frys. Hadde innsett i går med de siste jeg hadde på frys, ruger nå på 2 flotte egg! :) lykke til og gratulerer til de som har klart det :)
Så gøy! Lykke til med ruging av to fine egg :)

Da er jeg hjemme etter egguttak [emoji4] blei 11 egg ut og innsett på lørdag [emoji4]

Hvordan står det til med deg da? Alt i orden med forløpet så langt?
Eg veit ikkje endå..... i går var HCG på 8, noko så e veldig lavt, men for p væra på den sikre side så vil dei sjekke det igjen i morgen. Sjølv om det sikkert ikkje blir sterkare, så hadde det skjedd ein gong før. Har ikkje fått mensen endå. So no berre er eg i ventemodus. Tida går sakte.... trøste meg med to egg i frysen! Skjønna at de e heilt i ekstase!!! :happy093Nyt tida- :smiley-angelic003blir soennande

Back
Topp