Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilDa er jeg klar for egguttak [emoji13]
* Heier på*Gratulerer som rugerHei! Slenger meg med her! Er enda på mitt 1 forsøk, hatt en kjemisk og en negativ med frys. Hadde innsett i går med de siste jeg hadde på frys, ruger nå på 2 flotte egg!lykke til og gratulerer til de som har klart det
![]()
Krysser alt for deg 

Nei søren også, det var jo ikke sånn det skulle gå [emoji45] kanskje vi får følge hverandre i november da... hvordan var det, ble det noen på frys for deg eller blir det rett på nytt uttak?Da har tanta kommet for fullt som en bekreftelse på at HCGen var grunnet kjemisk... Skal ha ny blodprøve i morgen, og får da når riksen ringer vite når vi får starte opp med ny runde..
Så bra! [emoji1]4 egg!
Ett blir satt tilbake i morgen klokka 13.15 [emoji813]bigred
Så gøy! Lykke til med ruging av to fine eggHei! Slenger meg med her! Er enda på mitt 1 forsøk, hatt en kjemisk og en negativ med frys. Hadde innsett i går med de siste jeg hadde på frys, ruger nå på 2 flotte egg!lykke til og gratulerer til de som har klart det
![]()
Lykke til i dag! Spennande og høyra kva antallet blir! God bedring til degDa er jeg klar for egguttak [emoji13]
Gratulerer med fullførtDa er jeg klar for egguttak [emoji13]
Gratulerer så myeDa er jeg hjemme etter egguttak [emoji4] blei 11 egg ut og innsett på lørdag [emoji4]
Jaaaa, jeg er skikkelig fornøyd nåSå bra! [emoji1]
Så gøyDa er jeg hjemme etter egguttak [emoji4] blei 11 egg ut og innsett på lørdag [emoji4]
Åååååå så herligPositiv graviditet [emoji3] Fikk melding fra Riksen idag...lykketil til alle her inne. [emoji847][emoji847][emoji847]
gratulera så masse til dåka
nyt dagen og tida 
Åååååå så herliggratulera så masse til dåka
nyt dagen og tida
![]()
Åååååå så herliggratulera så masse til dåka
nyt dagen og tida
![]()
Eg veit ikkje endå..... i går var HCG på 8, noko så e veldig lavt, men for p væra på den sikre side så vil dei sjekke det igjen i morgen. Sjølv om det sikkert ikkje blir sterkare, så hadde det skjedd ein gong før. Har ikkje fått mensen endå. So no berre er eg i ventemodus. Tida går sakte.... trøste meg med to egg i frysen! Skjønna at de e heilt i ekstase!!!Hvordan står det til med deg da? Alt i orden med forløpet så langt?
Nyt tida-
blir soennandePositiv graviditet [emoji3] Fikk melding fra Riksen idag...lykketil til alle her inne. [emoji847][emoji847][emoji847]