Prøvemilla
Glad i forumet
Denne 3 dagers[emoji4][emoji1303]Vis vedlegget 275400
Åå, gratulerer så masse![emoji173]️
Lykke til i ruginga!
Får man sånn bilde med hjem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne 3 dagers[emoji4][emoji1303]Vis vedlegget 275400
Har nettopp satt inn nå Så da er jeg også ruger
Åå, gratulerer så masse![emoji173]️
Lykke til i ruginga!
Får man sånn bilde med hjem?
Hurrraaa!!! [emoji2][emoji2][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper alt gikk fint. Velkommen i skrulleklubben [emoji182][emoji173]️
Vi er mange i skrulleklubben no![]()
Nesten så vi skulle laget en egen tråd![]()
Ja jeg har googlet det mesteJeg skruller allerede [emoji38] Lurer sånn på hvor god/dårlig kvalitet det var på egget! Må google..

Ja jeg har googlet det meste
Symptomer og, men det fant jeg ut er bare tull til slutt for det blir man værtfall skrullete av
Og er jo og bare en uke siden innsett og symptomer kommer vell alikevell ikke helt før rundt ca test datoen![]()
Har foresten googlet det og![]()
Nei, kjenner jeg gruer meg til detBlir mye googling i en sånn prosess [emoji38] Er til å bli tullete av!
Du har jo ruget lenge [emoji16] Ikke såååå lenge igjen til testdato nå da [emoji173]️

Nei, kjenner jeg gruer meg til det
Men samtidig bare få det overstått.. er jo enda en ule til foresten da![]()
Føles som en evighet
FlyttetHar nettopp satt inn nå Så da er jeg også ruger
Jeg skruller allerede [emoji38] Lurer sånn på hvor god/dårlig kvalitet det var på egget! Må google..
Lykke til KrissySommerfugler i magen før først kontroll på medisiner i morra [emoji4]
Huff så leit, føler veldig med deg [emoji17]Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]
Nei så leitJeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]

Hvis du er på instagram må du (og alle andre - det er superbra!) ta en titt på brukeren ivf_explained. Det er en embryolog som poster masse bilder og forklarer så godt, kjempespennende!
Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.
Hvis du er på instagram må du (og alle andre - det er superbra!) ta en titt på brukeren ivf_explained. Det er en embryolog som poster masse bilder og forklarer så godt, kjempespennende!