September 2018

Sitter og håååper at jeg får satt inn i morgen. En påkjenning dette ja.. spess med bare ett innsett pr forsøk.. ett igjen bare om dette ikke skulle gå bra :(

Jeg skruller allerede [emoji38] Lurer sånn på hvor god/dårlig kvalitet det var på egget! Må google..
Ja jeg har googlet det meste :hilarious:
Symptomer og, men det fant jeg ut er bare tull til slutt for det blir man værtfall skrullete av :bored:
Og er jo og bare en uke siden innsett og symptomer kommer vell alikevell ikke helt før rundt ca test datoen :p
Har foresten googlet det og :hilarious:

Ja jeg har googlet det meste :hilarious:
Symptomer og, men det fant jeg ut er bare tull til slutt for det blir man værtfall skrullete av :bored:
Og er jo og bare en uke siden innsett og symptomer kommer vell alikevell ikke helt før rundt ca test datoen :p
Har foresten googlet det og :hilarious:

Blir mye googling i en sånn prosess [emoji38] Er til å bli tullete av!
Du har jo ruget lenge [emoji16] Ikke såååå lenge igjen til testdato nå da [emoji173]️

Blir mye googling i en sånn prosess [emoji38] Er til å bli tullete av!
Du har jo ruget lenge [emoji16] Ikke såååå lenge igjen til testdato nå da [emoji173]️
Nei, kjenner jeg gruer meg til det :bookworm:
Men samtidig bare få det overstått.. er jo enda en ule til foresten da :p
Føles som en evighet

Sommerfugler i magen før først kontroll på medisiner i morra [emoji4]

Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]

Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]
Huff så leit, føler veldig med deg [emoji17]

Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.

Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.

Jeg har testdato 14 dager etter innsett. (04.10). Kommer nok til å teste en dag eller to før. Syns det er helt innafor å teste med mannen før [emoji173]️

Hvis du er på instagram må du (og alle andre - det er superbra!) ta en titt på brukeren ivf_explained. Det er en embryolog som poster masse bilder og forklarer så godt, kjempespennende!

Tusen takk for tips! [emoji2] Jeg skal følge.

Back
Topp