September 2018

Du har hatt flere innsett du enn meg da? Nesten så man har lyst å teste bare for å se hvordan en positiv test ser ut :p men det er bortkastet :p på formiddagen er jeg ruger ;) hååååååper du lykkes denne gangen altså! :D [emoji173]️

Jeg måtte teste i går bare for å se en positiv test [emoji28] Gjorde det samme forrige runde. Men heretter blir det ingen testing før 14 dpo.

Joda, da vi kom til klinikken, sa dem at dem ikke var ønskelig utviklet til innsett, så måtte vente til i morgen som da er dag 3.. helvette tenkte jeg/vi :(

Ånei for en lei beskjed å få! Der hadde jeg fått rett i kjelleren kjenner jeg meg rett [emoji17] Sa de noe om hva det var med utviklingen som gjorde at de ville følge med på dem 1 dag til?

Min lille fryseblasto tinte opp :) Har vært supernervøs i hele dag. Men da blir det innsett i dag klokken 15, så forhåpentligvis går alt etter planen så jeg kan gå over til rugestatus i kveld

Herlig! Masse lykke til med innsett i dag [emoji173]️[emoji1374]

Ånei for en lei beskjed å få! Der hadde jeg fått rett i kjelleren kjenner jeg meg rett [emoji17] Sa de noe om hva det var med utviklingen som gjorde at de ville følge med på dem 1 dag til?

Den ene var 3 delt og andre 7, så dem ville se at dem faktisk utviklet seg. Ene var rask mens den andre var sen, men så lenge det var utvikling frem til i morgen, er det håp :) vi tenker bare mere på å operere bort egglederne siden dem er så stor. Jeg har planlagt i hodet neste steg allerede, så det hjelper mye på, så får vi kanskje bli mer overrasket i morgen heller :)

Den ene var 3 delt og andre 7, så dem ville se at dem faktisk utviklet seg. Ene var rask mens den andre var sen, men så lenge det var utvikling frem til i morgen, er det håp :) vi tenker bare mere på å operere bort egglederne siden dem er så stor. Jeg har planlagt i hodet neste steg allerede, så det hjelper mye på, så får vi kanskje bli mer overrasket i morgen heller :)

Krysser fingrene for at de viser en bedre utvikling til i morgen, og at det blir innsett av et fint embryo [emoji1374][emoji173]️

Så gøy :) kor mangen dagers embryo var d du satt inn? Lykke til med rugetida:chicken:

Denne 3 dagers[emoji4][emoji1303]
IMG_1891.JPG

Jeg ruger [emoji322][emoji322][emoji4]

Hurrraaa!!! [emoji2][emoji2][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper alt gikk fint. Velkommen i skrulleklubben [emoji182][emoji173]️

Hurrraaa!!! [emoji2][emoji2][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper alt gikk fint. Velkommen i skrulleklubben [emoji182][emoji173]️
Vi er mange i skrulleklubben no :hilarious: :p
Nesten så vi skulle laget en egen tråd :hilarious:

Back
Topp