September 2018

Slenger den inn her og jeg, fra dagboka, siden jeg vet flere her er nysgjerrige ;)

Akkurat svelget ned siste middagsbiten. Var bare å komme rett hjem og lage middag, kjæresten skal spille i korps og må reise om en halvtime, så litt stress i dag...:angelic:

Joda, jeg er blitt litt mer kjent i Oslo. Blodprøva var ingenting å grue seg til, tror jeg er litt over nåleskrekken nå :hilarious:
Er seks minutter til dagens sprøyte... Og nå må jeg ta opp ny pakke og ta fra både gammel og ny.

Men timen. Den gikk veldig bra. Kom inn 20 minutter før tida. Til ei veldig trivelig dame.
Egga er altfor små enda, de var mellom 6 og 9, er det mm det regnes i tru. Blodprøva viste også at det ikke var klart.
Men dosa var lita, så det er greit. Hadde vært verre om det var mye og masse klart nå på en måte.
Så ny kontroll lørdag klokka 9. Jeg er førstemann ut da. Med blodprøve og alt.
Så frem til lørdag skal jeg gå opp i dose, fra 125 til 200. Så kjøpt ei sprøyte på 450 iE nå.

Nå er det bare å vente til lørdag og se hvordan det er da. Veldig fornøyd med at det er normalt inne der, og ikke MASSE som modnes, eller ujevnt og sånn. Men at alt er normalt. Det er godt for en PCOS kropp det :)

Spennende! [emoji16] Skal krysse alt for deg på lørdag å at ting er klart da!

Spennende! [emoji16] Skal krysse alt for deg på lørdag å at ting er klart da!

Det finner jeg ut av da. Hun sa at jeg kanskje trenger mer tid også :)
Men jeg har god tid jeg. Ser litt positivt på det også. Siden det da kanskje betyr at PCOSen ikke er så ille nå :)
Og det er bare positivt :)

Hehe, ja dei har litt i vente ;)
Spennande med innsett i morgen :) er du nervøs?

Neida, gleder meg jeg :D var nervøs til uttak, men fikk god smertestillende intravinøst. Morfinlignende saker, så da gikk det jo mye bedre ;)
Innsetter ser jeg veldig frem til i morgen tidlig. Da er det jo bare å vente til dg 10 med å teste :D

Neida, gleder meg jeg :D var nervøs til uttak, men fikk god smertestillende intravinøst. Morfinlignende saker, så da gikk det jo mye bedre ;)
Innsetter ser jeg veldig frem til i morgen tidlig. Da er det jo bare å vente til dg 10 med å teste :D
Ja e nokon spennande daga med venting no :) 1 veka igjen for meg. Eg har hatt 3 veldig forskjellige innsett. Godt å få da overstått og vera rugar :) lykke til :)

Ja e nokon spennande daga med venting no :) 1 veka igjen for meg. Eg har hatt 3 veldig forskjellige innsett. Godt å få da overstått og vera rugar :) lykke til :)
Jeg og har en uke igjen til test dag :bored: forferdelig disse vente dagene asså :hilarious:

Jeg heier på deg, you Can do it [emoji322][emoji322][emoji4]
Vi få no se :laughing001
Blir værst mår testene kommer i posten, er jeg heldig kommer de ikke før over helgen, og tirsdag er vell lov og ta en test?? :happy090
Har bare bestilt 5 stykker :p

Måtte bare brevet fra st Olavs komme i posten no .. vil så gjerne vite om mitt siste egg lever i beste tilstand i fryseren deres :D :smiley-angelic001

Jeppsi peppsi :D lyst å testa kvar dag, men har greid å holda meg til blodprøven alle gongane før :woot:

Du har hatt flere innsett du enn meg da? Nesten så man har lyst å teste bare for å se hvordan en positiv test ser ut :p men det er bortkastet :p på formiddagen er jeg ruger ;) hååååååper du lykkes denne gangen altså! :D ❤️

Joda, da vi kom til klinikken, sa dem at dem ikke var ønskelig utviklet til innsett, så måtte vente til i morgen som da er dag 3.. helvette tenkte jeg/vi :(

Joda, da vi kom til klinikken, sa dem at dem ikke var ønskelig utviklet til innsett, så måtte vente til i morgen som da er dag 3.. helvette tenkte jeg/vi :(
Ja da e kjipt, men tenk at da e bedre at dei får utvikla seg så dei skal før dei blir satt inn, slik at det ikkje går i vaksen! Så det er jo på ein måte gode nyheter ;) då kan du kosa deg med spekeskinka og vin ein dag til ;) finna dei positive tinga så går dagen fort :)
Ja eg har hatt 4 innsett og 3 uttak. Det eine innsetter vellykka, no håpa eg på eit til vellykka innsett! Nyt dagen og kos deg med noko godt så e du fit for fight i Morgen :joyful:

Ja da e kjipt, men tenk at da e bedre at dei får utvikla seg så dei skal før dei blir satt inn, slik at det ikkje går i vaksen! Så det er jo på ein måte gode nyheter ;) då kan du kosa deg med spekeskinka og vin ein dag til ;) finna dei positive tinga så går dagen fort :)
Ja eg har hatt 4 innsett og 3 uttak. Det eine innsetter vellykka, no håpa eg på eit til vellykka innsett! Nyt dagen og kos deg med noko godt så e du fit for fight i Morgen :joyful:

Ja, hvis dette forsøket blir avbrutt, skal jeg fjerne egglederne pga at dem er unormalt stor, så vi får se hva dem sier i morgen! :) skal ta ei øl i kveld iallefall

Back
Topp