September 2018

Då har eg vore å satt inn den finaste blastosystå :) va litt vondt i dag, men e jo ganske oppblåst og øm i dag. Men mykje bedre enn første gongen! Blei 2 stykke i frysen, dobbelt så mange så eg har hatt før, så er fornøyd med det. No kan eg settes til ruger :chicken: kjenne eg er mykje meir trøtt i kroppen denna gongen, så tenke eg må prøva meg på ein yoga time denna vekå.
Flyttet :) Hurra for søsken på frys :)

Snakket med laben på Haukeland i dag. Der har vi fått 5 fine egg i frysen! 2 todagers og 3 femdagers.
Rakk ikke telefontid til sykepleier i dag, så ringer i morgen og legger plan for fryseforsøk. Håper vi får komme i gang igjen på neste syklus!

Snakket med laben på Haukeland i dag. Der har vi fått 5 fine egg i frysen! 2 todagers og 3 femdagers.
Rakk ikke telefontid til sykepleier i dag, så ringer i morgen og legger plan for fryseforsøk. Håper vi får komme i gang igjen på neste syklus!
Hurra for flott fryseresultat! Liker at de fryser todagers og, da står ikke alt like mye på spill som om man bare skal fryse blastoer :)

Super fangst!! Satser på at det er minst et gullegg der!! Og så bra at svømmerne også var i toppform! ;)

Ja! Uttaket og prøven gikk over all forventning denne gang [emoji1374][emoji173]️

Gratulerer med superbra fangst
Skal dere ha ICSI på alle eggene?

Tusen takk! [emoji173]️ Det blir ca 70 (icsi) / 30 (ivf) fordeling hvis jeg forstod det riktig. Hadde 50 / 50 forrige runde, og da ble ingen ivf befruktet, men 4 av 5 icsi ble befruktet.

Det er nytt for meg denne gangen ja, så håper veldig at jeg er en av de Menopur gjør forskjell for :)

Gratulerer så masse med suuupert uttak forresten, 14 ut og normal sædprøve er jo helt topp! Blir spennende å høre i morgen om befruktning. Dyrker de eventuelle ekstra til blasto før frysing etter at du har fått inn to-dagers?

Det håper jeg også at du er! [emoji1374] Jeg har så langt respondert bedre på Menopur enn Gonal. Håper du følger like etter [emoji173]️

Ja, de setter inn ett 2-dagers, og dyrker eventuelt resterende til blasto. Ingen overlevde til blasto forrige runde, så håper vi er heldig med blasto på frys denne gangen [emoji1374]

Første sprøyte med Menopur satt, så nå stimulerer endelig jeg også! Venter på telefon fra klinikken ift første kontroll og sånne ting. Hvis runden her blir lignende som sist tipper jeg på uttak 27./28. ca. Litt godt og veldig skummelt å være i gang igjen :)

Lykketil med stimulering og resten av reisen videre i IVF landet!

Flott uttak! Så gøy at prøven var normal! Har dere gjort noe spesielt for det?
En normal sædprøve er jo drømmen..

Ja vi ble helt paff begge to når sykepleier fortalte at den var NORMAL. Det har vi liksom aldri fått høre før i denne sammenheng [emoji85] Har ikke gjort så mye annerledes, annet enn at mannen har knasket Q10 i 2 måneder.

Nedsatt sædkvalitet i dette tilfelle skyldes en medisinsk behandling sambo måtte gjennom ifbm alvorlig sykdom for et par år siden. Så kan godt hende at det begynner å normalisere seg nedi der nå som det går lengre og lengre tid siden han sluttet med medisinene. Han har barn fra før, så han har en gang i tiden hatt normal sædkvalitet.

Det håper jeg også at du er! [emoji1374] Jeg har så langt respondert bedre på Menopur enn Gonal. Håper du følger like etter [emoji173]️

Ja, de setter inn ett 2-dagers, og dyrker eventuelt resterende til blasto. Ingen overlevde til blasto forrige runde, så håper vi er heldig med blasto på frys denne gangen [emoji1374]

Så bra, er jo helt supert om man kan få blasto på frys da! Håper for dere:Heartpink

Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]

Nei og nei!! Det var jo ikke slik det skulle gå [emoji17] Skulle gjerne gitt både deg og mannen en god klem [emoji173]️

Takk for det! Er virkelig ikke lett nei... man går og prøver å ikke håpe for mye ettersom man vet det kun er 40% sjanse, men så håper man jo sinnsykt mye likevel, umulig å ikke bli sykt skuffet. Men men, får bare gråte litt idag og så se framover. Tror jeg skal kose meg med en kald pils ikveld jeg [emoji38]

Så trist at dere ikke lyktes denne gang! Ta en pils hvis mens har kommet i tilfellet HCG stigning kommer senere enn normalt hos deg!
Drømmen er ikke kjørt ennå....du har jo embryo i frys!

Gratulerer med fantastisk uttak, og fine manneprøver [emoji16]
blir spennende å høre hvordan det går da

Tusen takk! [emoji173]️ Veldig spent på morgendagens oppdatering [emoji1374][emoji43]

Då har eg vore å satt inn den finaste blastosystå :) va litt vondt i dag, men e jo ganske oppblåst og øm i dag. Men mykje bedre enn første gongen! Blei 2 stykke i frysen, dobbelt så mange så eg har hatt før, så er fornøyd med det. No kan eg settes til ruger :chicken: kjenne eg er mykje meir trøtt i kroppen denna gongen, så tenke eg må prøva meg på ein yoga time denna vekå.

Gratulerer så mye som ruger på en flott blasocyst [emoji173]️ Fikk du med bilde? [emoji7]

Back
Topp