Prikkeliten
Forelsket i forumet
Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Nei!!! Dette er jo helt feil.
Stor klem til deg. IVF-karusellen er så urettferdig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]

Nei de sa ingenting om den verken da eller på de to kontrollene jeg var på i forrige uke pga overstimuleringen. Eneste gangen legen har nevnt noe som helst om slimhinnen var på kontroll før sprøytestart, da sa han at den var som den skulle... Ikke godt å si hva som har gått galt men sånn er det jo bare. Jeg har allerede akseptert det og begynt å komme meg over skuffelsen. Verre for mannen her nå som griner som en unge, så jeg trøster han ved å tenke positivt og merker at det hjelper for min egen del også. Tror han ble litt overrasket selv over hvor vondt det skulle være å ikke lykkes på første forsøk, enda det er han som ha gått og sagt "husk at det bare er 40% sjanse da"...Sa de noe om slimhinnen på innsettet? En av grunnene til at St Olavs totalfryser ved 15 er at slimhinnen endres ved overstimulering, og ikke lenger er optimal. På min UL sa hun at slimhinnen alt hadde endret seg, hva enn det betyr..
Augustbabyer er de beste (jeg var en [emoji14] ) så jeg har trua på dem![]()
Takk [emoji173] Hadde en god magefølelse jeg og men den stemte visst ikke [emoji17]Hadde en god magefølelse for deg jeg LittleMouse, så dumt at det ikke gikk denne gangen.
Krysser fingre for fryseforsøket i november.
Ja det føles veldig urettferdig, men vi visste jo at sjansene var store for ikke å lykkes på første forsøk så vi får bare tørke tårene og krysse fingrene for at det går bedre med neste egg. Er godt å vite at det ikke blir så lenge til neste innsett.Nei!!! Dette er jo helt feil.
Stor klem til deg. IVF-karusellen er så urettferdig [emoji813]red
Ikke alltid den magefølelsen fungerer nei. Og min er nok på bærtur nå.Takk [emoji173] Hadde en god magefølelse jeg og men den stemte visst ikke [emoji17]
Det kan jo være mange grunner til at det ikke gikk, og det får man jo aldri vite uansett. Stakkars mannen da, jeg føler med hamNei de sa ingenting om den verken da eller på de to kontrollene jeg var på i forrige uke pga overstimuleringen. Eneste gangen legen har nevnt noe som helst om slimhinnen var på kontroll før sprøytestart, da sa han at den var som den skulle... Ikke godt å si hva som har gått galt men sånn er det jo bare. Jeg har allerede akseptert det og begynt å komme meg over skuffelsen. Verre for mannen her nå som griner som en unge, så jeg trøster han ved å tenke positivt og merker at det hjelper for min egen del også. Tror han ble litt overrasket selv over hvor vondt det skulle være å ikke lykkes på første forsøk, enda det er han som ha gått og sagt "husk at det bare er 40% sjanse da"...
Man får på en måte litt håp når det gjelder IVF, og så funker det ikke... Men, de som blir gravide ved å ha sex (hele konseptet føles fremmed og merkelig..) bruker jo gjerne litt tid de og selv om ting der visstnok fungerer. Så det må vel bare flere inn, og til slutt så sitter det. Og det får vi håpe at neste gjør 
Godt dere alt har fått en plan for fryseforsøk. Jeg synes i hvert fall selv at det å ha en plan videre hjelper veldig på den sorgen en kjenner på når et forsøk ikke går slik en ønsker.Ja det føles veldig urettferdig, men vi visste jo at sjansene var store for ikke å lykkes på første forsøk så vi får bare tørke tårene og krysse fingrene for at det går bedre med neste egg. Er godt å vite at det ikke blir så lenge til neste innsett.
Ja sikkert noko såntOk så kjekt, da er det sikkert en viss tidsperiode samtykket gjelder for da. Kanskje 3 måneder eller noe sånt...
Å så leitDa kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]

Takk, det var en skikkelig kjip telefon [emoji17]Å så leitda e ikkje noko kjekk telefon, føle me deg
![]()
kjenne eg er mykje meir trøtt i kroppen denna gongen, så tenke eg må prøva meg på ein yoga time denna vekå.Så bra med 2 på frys og 1 fin i magen! Satser på det er gullegget [emoji173]Då har eg vore å satt inn den finaste blastosyståva litt vondt i dag, men e jo ganske oppblåst og øm i dag. Men mykje bedre enn første gongen! Blei 2 stykke i frysen, dobbelt så mange så eg har hatt før, så er fornøyd med det. No kan eg settes til ruger
kjenne eg er mykje meir trøtt i kroppen denna gongen, så tenke eg må prøva meg på ein yoga time denna vekå.
Hurra! Lykke til! [emoji173]Jeg kan også flyttes til ruger.![]()

[emoji173][emoji173][emoji173]Så fryktelig leit å høre.. Ingen ord som funker nå, sender deg bare en god klem [emoji813]red
Gratulerer med flott uttak! [emoji4]Gratulerer til alle rugere, håper det blir junibabyer på dere alle sammen [emoji173]️[emoji257]
Jeg hadde uttak i dag, 9 egg ut og jeg er strålende fornøyd [emoji4] Nå er det bare å håpe at telefonen min ikke ringer før innsett [emoji4]