September 2018

Å ja, onsdag ja, det blir samme som jeg hadde det, du begynte vel på sprøyter på torsdag? Så du setter nr 6 tirsdag kveld? Så potensielt kan du være klar for EL sprøyta onsdag kveld etter kontroll, men det er vel mest sannsynlig at det blir noen dager til med sprøyter.... blir veldig spennende å høre hvordan det går for deg! [emoji4] Jeg tok 200 IE hver dag i 9 dager, så litt høyere dose enn deg. Men var nok sikkert litt i overkant siden jeg faktisk fikk litt overstimulering... heldigvis er formen helt fin nå.

Begynte på dem på torsdag ja :) Så har ikke gått så lenge på dem, to dager. Håper egentlig, for kjærestens del, at jeg er klar til uttak fredag, eller at det drøyer ei uke. Men han må bare ta seg fri, han har ikke anna valg, kurs eller ei... :rolleyes:

200 var relativt mer enn min ja, håper det holder med 125 og at jeg ikke blir veldig overstimulert. Det er det jeg ikke vil, vil ruge jeg også. Ikke få alle på frys eller noe anna sånn... :wtf:

Mine var ganske store etter sprayen og 24 stykker, så håper ikke alle sammen blir større :eek:
For da er det fort gjort at dette går til skogs... Sååå mye å tenke på... :rolleyes:
Derfor du har fått så lav dose, og så har du jo tidlig kontroll, så de følger nøye med. Prøv å ikke bekymre deg, det kommer nok til å gå fint [emoji6]

Derfor du har fått så lav dose, og så har du jo tidlig kontroll, så de følger nøye med. Prøv å ikke bekymre deg, det kommer nok til å gå fint [emoji6]
Dosen ble bestemt allerede for forsamtalen, så den har vært lenge den. Da hadde jeg ikke så mange egg heller. Så noe har nok skjedd på sprayen. Men er bare å henge med og håpe at alt blir fint :)

Det hadde vært så godt å blitt ferdig som prøver etter 11 år nå kjenner jeg... Og ta noen års pause.

Dosen ble bestemt allerede for forsamtalen, så den har vært lenge den. Da hadde jeg ikke så mange egg heller. Så noe har nok skjedd på sprayen. Men er bare å henge med og håpe at alt blir fint :)

Det hadde vært så godt å blitt ferdig som prøver etter 11 år nå kjenner jeg... Og ta noen års pause.
Oi bestemte de det så tidlig ja, her var det legen som satte opp dagen før jeg startet på sprøyter.. skjønner godt du er veldig klar, men det skal gå veien for deg dette nå, jeg har trua! [emoji4]

Oi bestemte de det så tidlig ja, her var det legen som satte opp dagen før jeg startet på sprøyter.. skjønner godt du er veldig klar, men det skal gå veien for deg dette nå, jeg har trua! [emoji4]

Ja, det ble bestemt der, men der stod det at jeg skulle øke til 150 etter noen dager. Men det fikk jeg ikke beskjed om nå.
Nå er det 125 hele veien :) Så de var tidlig ute med å bestemme det. Men var visst hos en av de flinkeste der jeg var på forsamtale med.

Er drittlei av denne prøvertida nå, egentlig vært det siden 2009, så det er vanvittig kjedelig :sorry::wtf:

Jeg sprayer ja :) Og sprøyter, eller spruter, som jeg klarte å si en dag her før jeg skulle sette dem og måtte be samboeren komme.
"Det er sprute tid" Han skjønte jo ingenting stakkar, haha. Jeg har det med å prate litt merkelig og blande ord :hilarious: :hilarious:

Hvor fikk du ut så mange og fikk innsett? :) Jeg er så redd for avbrutt eller totalfrys kjenner jeg. Og jeg hadde 12 egg i hver eggstokk som venta før sprøytene, så ganske nervøs :arghh:
Jeg kunne ikke få gonapeptyl med sprayen , så måtte ta ovitrelle uansett ... Så gikk hjem å tok 3L vann og satte fragmin. Det hjalp tydeligvis.

Jeg kunne ikke få gonapeptyl med sprayen , så måtte ta ovitrelle uansett ... Så gikk hjem å tok 3L vann og satte fragmin. Det hjalp tydeligvis.
Men de tok ut egg som vanlig, eller hvordan gjorde de det?

Men de tok ut egg som vanlig, eller hvordan gjorde de det?
De tok uttak en dag tidligere i håp om at ikke alle skulle bli så store, men 19 ble befruktet så de ble vell det allikevel ville jeg tro. De har jo ikke noe valg blir jo ikke bedre enn om de ikke tar ut eggene.(hvert fall sånn jeg forstod det).

De tok uttak en dag tidligere i håp om at ikke alle skulle bli så store, men 19 ble befruktet så de ble vell det allikevel ville jeg tro. De har jo ikke noe valg blir jo ikke bedre enn om de ikke tar ut eggene.(hvert fall sånn jeg forstod det).

Det høres bra ut at de tar dem ut. Men settes de inn igjen, eller fryses alle. Det er hakket mer spennende kanskje.
Så mye som må klaffe føler jeg om dagen.

Da blir det oppstart av progynova, prednisolon og klexane i morgen. Håper på innsett i slutten av måneden :)

Det høres bra ut at de tar dem ut. Men settes de inn igjen, eller fryses alle. Det er hakket mer spennende kanskje.
Så mye som må klaffe føler jeg om dagen.
Etter 6 forsøk er det faktisk bare det ene jeg ruger på nå som har blitt til blasto... Resten har stoppet opp før. Det er mye som skal klaffe, men de har stortsett kontroll på tingene. Kommer vell annnpå hvem klinikk du hører til også.

Da blir det oppstart av progynova, prednisolon og klexane i morgen. Håper på innsett i slutten av måneden :)
Så spennende :) Velkommen i september klubben :)
Jeg er også en av de seint i september.

Etter 6 forsøk er det faktisk bare det ene jeg ruger på nå som har blitt til blasto... Resten har stoppet opp før. Det er mye som skal klaffe, men de har stortsett kontroll på tingene. Kommer vell annnpå hvem klinikk du hører til også.

Riksen setter bare inn to dagers tror jeg, så her blir det satt inn ett to dagers. Håper virkelig at det er egg som kan settes inn og ingen overstimulering. Dette blir utrolig spennende.

Riksen setter bare inn to dagers tror jeg, så her blir det satt inn ett to dagers. Håper virkelig at det er egg som kan settes inn og ingen overstimulering. Dette blir utrolig spennende.
Ja da krysser jeg fingrene for deg, du blir nok ikke overstimulert på første forsøk.Gjør de det uansett? Hmmm da hadde nok mine forsøk vært brukt opp uten positivt resultat :meh:Hvorfor er det så stor forskjell på klinikkene tru?

Ja da krysser jeg fingrene for deg, du blir nok ikke overstimulert på første forsøk.Gjør de det uansett? Hmmm da hadde nok mine forsøk vært brukt opp uten positivt resultat :meh:Hvorfor er det så stor forskjell på klinikkene tru?

Takk for fingerkryssing, jeg samler på dem :) :angelic:

Ja, der har de innsett i helger også, så tror de stort sett setter inn to dagers.
Vi skal fort inn, og fort ut :rolleyes:

Var der på tirsdag, legen sa knapt hei før jeg fikk beskjed om å kle av meg :wideyed:

Takk for fingerkryssing, jeg samler på dem :) :angelic:

Ja, der har de innsett i helger også, så tror de stort sett setter inn to dagers.
Vi skal fort inn, og fort ut :rolleyes:

Var der på tirsdag, legen sa knapt hei før jeg fikk beskjed om å kle av meg :wideyed:
Ååå de setter seg alltid ned å pratet litt før jeg blir bedt om å kle av meg:yuck:

Tror nok jeg hopper over til oktober. Uttak første uken i oktober tenker jeg :)

Ååå de setter seg alltid ned å pratet litt før jeg blir bedt om å kle av meg:yuck:

Rakk bare å ta han i hånda jeg, før jeg fikk beskjed om å kle av meg og gjøre meg klar :hilarious:
Sykepleieren hadde mer tid og tok seg god tid. Hun var veldig hyggelig :)

Rakk bare å ta han i hånda jeg, før jeg fikk beskjed om å kle av meg og gjøre meg klar :hilarious:
Sykepleieren hadde mer tid og tok seg god tid. Hun var veldig hyggelig :)
Høres ut som han legen jeg hadde på kontroll på fredag [emoji28] Litt eldre type? Han var veldig rask i svingene. De andre har tatt seg bedre tid. Men alle har vært veldig hyggelige synes jeg [emoji4]

Høres ut som han legen jeg hadde på kontroll på fredag [emoji28] Litt eldre type? Han var veldig rask i svingene. De andre har tatt seg bedre tid. Men alle har vært veldig hyggelige synes jeg [emoji4]
Nei, en ganske så ung en, på min egen alder. Hadde med seg en student også.
Ble litt overraska over hvor fort det gikk. Og samboeren følte seg nok litt til bry, for han fikk beskjed om at han ikke trengte å være med :oops:
Men var fort gjort og ut på venterommet igjen.

Back
Topp