September 2018

Lei av å ikke få sove nå pga ubehag og oppblåstheter :( i morgen settes otrivellen, så håper det ikke blir så mye verre enn dette... oppkast inatt igjen.. NÅ må dette klaffe altså.. omså jeg spyr hver dag av graviditet et par mnd, så gjør jeg det med glede! :)

Føler sånn med deg! [emoji30] Har det helt likt selv. I går måtte jeg sitte på en stol ved komfyren for å steke kjøttdeig til tacoen, og når jeg skulle kutte grønnsaker. Føler eggstokkene mine er noen skikkelig store drueklaser, som holder på å sprekke ved bevegelse og host/nys. Du skal ha uttak på tirsdag?

Jeg flyttet til denne gruppen fra August. Så jeg har følt det sånn jeg også:shy:

God å høre vi er flere :sorry:Men jeg kommer tidlig i oktober, så blir sånn neste måned da :angel4

Kan jo være du får uttak neste fredag, da blir testdag 5. oktober, det er ikke sååå lenge til ;) Og så er det jo flere som ligger omtrent likt i løypa som deg da [emoji1]

Tror nok neste fredag blir litt tidlig, men ikke sikkert. Hadde vært noe det, for da kan samboeren ta seg fri.
Mandag til og med torsdag uka etter er nesten umulig. Så litt kjedelig situasjon.
Men regner med at jeg må ha litt mer enn sju dager med sprøyter. Har kontroll på sprøytedag 6.

I oktober gruppa er jeg tidlig ute :) Så er litt sånn i mellom to grupper føler jeg.

Føler sånn med deg! [emoji30] Har det helt likt selv. I går måtte jeg sitte på en stol ved komfyren for å steke kjøttdeig til tacoen, og når jeg skulle kutte grønnsaker. Føler eggstokkene mine er noen skikkelig store drueklaser, som holder på å sprekke ved bevegelse og host/nys. Du skal ha uttak på tirsdag?

Yep, det kjennes sånn ut her også. Bakte kake idag, å gubbeluren lurte på om jeg holdt på å drite meg ut, men keg måtte sette meg :p

Yep, uttak tirsdagen :D

Tror nok neste fredag blir litt tidlig, men ikke sikkert. Hadde vært noe det, for da kan samboeren ta seg fri.
Mandag til og med torsdag uka etter er nesten umulig. Så litt kjedelig situasjon.
Men regner med at jeg må ha litt mer enn sju dager med sprøyter. Har kontroll på sprøytedag 6.

I oktober gruppa er jeg tidlig ute :) Så er litt sånn i mellom to grupper føler jeg.
Du får være begge grupper da, så får du litt av begge deler.

Du får være begge grupper da, så får du litt av begge deler.
Ja, det er helt sant det :)
Snoker inne der også, så får opplevd å være sist og først :)
Men tålmodighet... Hva er det?

Hmmm, det murrer nede i magen også, så noe skjer kjenner jeg :)

Ja, det er helt sant det :)
Snoker inne der også, så får opplevd å være sist og først :)
Men tålmodighet... Hva er det?

Hmmm, det murrer nede i magen også, så noe skjer kjenner jeg :)
Det er litt deilig å kjenne noe skjer. Det er veldig kjedelig å føle at alle går forbe, da tror jeg mann bli ekstra tolmodig. Jeg blir hvertfall det.

Det er litt deilig å kjenne noe skjer. Det er veldig kjedelig å føle at alle går forbe, da tror jeg mann bli ekstra tolmodig. Jeg blir hvertfall det.

Men jeg er snart ruger jeg også, om det ikke blir avbrutt eller noe sånn. Har PCOS, så her kan alt skje.
Håper på ikke altfor mange egg, og grei kvalitet og at det blir bra.

Litt for spennende dette her...

Jeg føler med dere hadde det sånn selv. Heldigvis er det en stor premie på slutten:happy:

Men jeg er snart ruger jeg også, om det ikke blir avbrutt eller noe sånn. Har PCOS, så her kan alt skje.
Håper på ikke altfor mange egg, og grei kvalitet og at det blir bra.

Litt for spennende dette her...
Jeg fikk ut 26 egg og fikk innsett, så alt kan skje:happy: Du går på spray eller?

Jeg fikk ut 26 egg og fikk innsett, så alt kan skje:happy: Du går på spray eller?

Jeg sprayer ja :) Og sprøyter, eller spruter, som jeg klarte å si en dag her før jeg skulle sette dem og måtte be samboeren komme.
"Det er sprute tid" Han skjønte jo ingenting stakkar, haha. Jeg har det med å prate litt merkelig og blande ord :hilarious: :hilarious:

Hvor fikk du ut så mange og fikk innsett? :) Jeg er så redd for avbrutt eller totalfrys kjenner jeg. Og jeg hadde 12 egg i hver eggstokk som venta før sprøytene, så ganske nervøs :arghh:

Ja det spørs jo om ikke det blir litt tidlig siden du har så lav dose, får bare håpe det klaffer best mulig da. Kontroll på tirsdag da? Blir spennende å se hvordan du ligger an!

Jeg sprayer ja :) Og sprøyter, eller spruter, som jeg klarte å si en dag her før jeg skulle sette dem og måtte be samboeren komme.
"Det er sprute tid" Han skjønte jo ingenting stakkar, haha. Jeg har det med å prate litt merkelig og blande ord :hilarious: :hilarious:

Hvor fikk du ut så mange og fikk innsett? :) Jeg er så redd for avbrutt eller totalfrys kjenner jeg. Og jeg hadde 12 egg i hver eggstokk som venta før sprøytene, så ganske nervøs :arghh:
Jeg fikk jo ut 19 og fikk innsett, og har 5 fine på frys...hadde mange eggposer i forkant jeg og, vet ikke helt hvor mange men det var ihvertfall 11-12 som var store på kontroll etter 6 sprøytedager. Så ble det 3 dager til med sprøyter.

Ja det spørs jo om ikke det blir litt tidlig siden du har så lav dose, får bare håpe det klaffer best mulig da. Kontroll på tirsdag da? Blir spennende å se hvordan du ligger an!
Onsdag har jeg kontroll, på dag 6 :) Eller, etter sprøyte nummer seks, for den settes onsdag.

Veldig spennende dette her. Hvor stor dose gikk du på?

Jeg fikk jo ut 19 og fikk innsett, og har 5 fine på frys...hadde mange eggposer i forkant jeg og, vet ikke helt hvor mange men det var ihvertfall 11-12 som var store på kontroll etter 6 sprøytedager. Så ble det 3 dager til med sprøyter.

Mine var ganske store etter sprayen og 24 stykker, så håper ikke alle sammen blir større :eek:
For da er det fort gjort at dette går til skogs... Sååå mye å tenke på... :rolleyes:

Onsdag har jeg kontroll, på dag 6 :) Eller, etter sprøyte nummer seks, for den settes onsdag.

Veldig spennende dette her. Hvor stor dose gikk du på?
Å ja, onsdag ja, det blir samme som jeg hadde det, du begynte vel på sprøyter på torsdag? Så du setter nr 6 tirsdag kveld? Så potensielt kan du være klar for EL sprøyta onsdag kveld etter kontroll, men det er vel mest sannsynlig at det blir noen dager til med sprøyter.... blir veldig spennende å høre hvordan det går for deg! [emoji4] Jeg tok 200 IE hver dag i 9 dager, så litt høyere dose enn deg. Men var nok sikkert litt i overkant siden jeg faktisk fikk litt overstimulering... heldigvis er formen helt fin nå.

Back
Topp