September 2018

Wohoo, gratulerer!! [emoji1] Har ikke testet enda jeg, venter til jeg får svar på blodprøven på mandag... men har ihvertfall ikke fått mensen enda så håper jeg joiner deg på termin ;)
Det er alltid bra med fravær av mens/blod :D krysser fingrene for deg :) Krysser litt for meg selv og egentlig, klarer ikke tro at det skal gå bra denne gangen :rolleyes:

Har de ikke? Tok du de et annet sted enn riksen da? Tar man de der skal de jo ringe samme dag...
Ja, jeg glemte å skrive at jeg ikke tok de på Riksen - så da tar de 1-4 dager før de ringer :)

Ja, jeg glemte å skrive at jeg ikke tok de på Riksen - så da tar de 1-4 dager før de ringer :)
Ja da skjønner jeg [emoji28] Da får du sikkert svar mandag da. Hadde nok testet hjemme hvis jeg skulle vente så lenge, men siden jeg tar det på riksen mandag morgen så ringer de utpå dagen, så da drar jeg bare hjem og sover etter nattevakten og så våkner jeg vel av en telefon etterhvert... Forhåpentligvis med gode nyheter [emoji85]

Jeg føler jeg henger veldig etter her.
Veldig kjedelig å være sistemann ut og ikke ha testdag før laaaangt ut i oktober :hilarious:
Blir jo ikke testesyk av å lese om dere heller :oops: :angelic:

Er ikke bare du som føler at du henger etter [emoji4]

Lei av å ikke få sove nå pga ubehag og oppblåstheter :( i morgen settes otrivellen, så håper det ikke blir så mye verre enn dette... oppkast inatt igjen.. NÅ må dette klaffe altså.. omså jeg spyr hver dag av graviditet et par mnd, så gjør jeg det med glede! :)

Jeg føler jeg henger veldig etter her.
Veldig kjedelig å være sistemann ut og ikke ha testdag før laaaangt ut i oktober :hilarious:
Blir jo ikke testesyk av å lese om dere heller :oops: :angelic:
Kan jo være du får uttak neste fredag, da blir testdag 5. oktober, det er ikke sååå lenge til ;) Og så er det jo flere som ligger omtrent likt i løypa som deg da [emoji1]

Lei av å ikke få sove nå pga ubehag og oppblåstheter :( i morgen settes otrivellen, så håper det ikke blir så mye verre enn dette... oppkast inatt igjen.. NÅ må dette klaffe altså.. omså jeg spyr hver dag av graviditet et par mnd, så gjør jeg det med glede! :)
Huff føler med deg, kjedelig at du har måttet slite med kvalme og oppkast også...håper det blir bedre fra imorgen når du ikke skal ha Gonal F lenger, og at du får det greit etter uttak. God bedring!

Huff føler med deg, kjedelig at du har måttet slite med kvalme og oppkast også...håper det blir bedre fra imorgen når du ikke skal ha Gonal F lenger, og at du får det greit etter uttak. God bedring!

Ja, det er kjedelig når det pågår :( bare det å vite at idag er siste hormonsprøyter, gjør det bedre :) så hvis jeg blir dårlig av at man er gravid etter innsettet, så er det jo ren lykke iforhold :)

Gratulerer så mye! [emoji847]Hvor høy HCG verdi hadde du?

Tusen takk :-)

Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye hcg'en er på. De tar ikke blodprøve på min klinikk (privat) og jeg har ikke vært hos fastlegen og målt heller.
Med førstemann vet jeg at jeg hadde 227 på dag 16 (tilsvarer idag) så at jeg fikk 2-3 på digital igår på dag 15 sier meg at jeg nok ligger litt høyere enn sist men jeg vet jo ikke sikkert.

Back
Topp