September 2018

Hurra, gratulerer!! [emoji1] Er på dag 11 idag jeg, men har bestemt meg for at jeg skal klare å vente til det er blodprøvetid på mandag. Samboeren var veldig bestemt på at han ikke ville vite om noe testing før så vi venter i spenning...
Tusen takk :Heartred Jeg synes det er verst når en kommer til rundt dag 11 for da kan en jo prøve seg men resultatet kan slå ut begge veger uten at det trenger bety noe. jeg vet fra tidligere at jeg egentlig ikke produserer hcg så raskt så den testen jeg tok dag 11 hadde jeg bestemt meg for ikke å ta så tungt dersom den ble negativ.
Mannen min er lik. Han fikk vite om en test i går og ble skikkelig snurt fordi "det var jo ikke lov å teste enda" Like greit at han ikke vet om de andre... :smiley-ashamed008

Tusen takk [emoji813]red Jeg synes det er verst når en kommer til rundt dag 11 for da kan en jo prøve seg men resultatet kan slå ut begge veger uten at det trenger bety noe. jeg vet fra tidligere at jeg egentlig ikke produserer hcg så raskt så den testen jeg tok dag 11 hadde jeg bestemt meg for ikke å ta så tungt dersom den ble negativ.
Mannen min er lik. Han fikk vite om en test i går og ble skikkelig snurt fordi "det var jo ikke lov å teste enda" Like greit at han ikke vet om de andre... :smiley-ashamed008
Hehe ja om jeg skulle snike meg til å ta en er det nok best å ikke si noe til han [emoji28] Men nå har jeg nettopp hatt en travel nattevakt og vært på riksen for ny UL-kontroll så skal endelig sove litt før 3 nye (mest sannsynlig travle) nattevakter. Så jeg regner med jeg kommer til å være såpass opptatt fram til jeg går av vakt mandag morgen og drar rett opp på riksen for blodprøve, at jeg skal klare fint å vente [emoji38]

Hehe ja om jeg skulle snike meg til å ta en er det nok best å ikke si noe til han [emoji28] Men nå har jeg nettopp hatt en travel nattevakt og vært på riksen for ny UL-kontroll så skal endelig sove litt før 3 nye (mest sannsynlig travle) nattevakter. Så jeg regner med jeg kommer til å være såpass opptatt fram til jeg går av vakt mandag morgen og drar rett opp på riksen for blodprøve, at jeg skal klare fint å vente [emoji38]
ja da er det litt lettere :-) her var det planleggingsdag i barnehagen på mandag og da jeg først var hjemme så ... ja... da gikk det som det gikk og når jeg først hadde startet og fått den streken var det ikke så lett å bare slutte :p

Håper du får gode resultater på blodprøver på mandag! :D

og i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre ;)

Vanlig cb ble superpositiv med en gang og cb digital slo til med "gravid 2-3".
Det store spørsmålet nå er: hvor mange er det som gjemmer seg der inne? :D

(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)

Gratulerer så mye!! Kjempefin test, også så spennende at det kan være to da :Heartred

CD 16 - #2 FER - KONTROLL 2
Kommer meg ikke inn i dagboken min, så får oppdatere her og kopiere det inn etterpå [emoji87]

Andre kontroll overstått, og jeg var dritnervøs! Hadde jo ikke skjedd noe som helst på mandag, så jeg frykta at EL uteble denne syklusen, og han kunne ikke se noe idag heller, før han plutselig fant en stor folikkel helt øverst på høyre side. Jeg jubla inni meg, og han målte den til å være ca 16 mm, så nå dere, nå blir det EL likevel [emoji173]️
Eneste problemet nå er at det ikke kan slippe mandag eller tirsdag, og med min flaks gjør det jo det [emoji17] Blir iallefall spennende med testing i helga og jeg krysser fingrene for meg selv!

God helg fine damer [emoji173]️

og i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre ;)

Vanlig cb ble superpositiv med en gang og cb digital slo til med "gravid 2-3".
Det store spørsmålet nå er: hvor mange er det som gjemmer seg der inne? :D

(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)

Fantastisk! Gratulerer så mye [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kommer meg ikke inn i dagboken min, så får oppdatere her og kopiere det inn etterpå [emoji87]

Andre kontroll overstått, og jeg var dritnervøs! Hadde jo ikke skjedd noe som helst på mandag, så jeg frykta at EL uteble denne syklusen, og han kunne ikke se noe idag heller, før han plutselig fant en stor folikkel helt øverst på høyre side. Jeg jubla inni meg, og han målte den til å være ca 16 mm, så nå dere, nå blir det EL likevel [emoji173]️
Eneste problemet nå er at det ikke kan slippe mandag eller tirsdag, og med min flaks gjør det jo det [emoji17] Blir iallefall spennende med testing i helga og jeg krysser fingrene for meg selv!

Ååå det er så stress det der med fryseforsøk og EL har jeg skjønt! [emoji30] Hååååper det slipper på søndag eller onsdag [emoji173]️[emoji173]️[emoji1374][emoji1374]

jeg satte inn to blastoer på dag 5, altså 4 september så samme som deg. Har aldri fått mer enn 1-2 på digital på det tidspunktet før jeg heller.
Har du fått testdag to uker etter innsett da kanskje? Vet det er noen klinikker som har skikkelig sein testdag.
Her opereres det med 15 dager etter uttak (de har justert seg. før var det 14 dager etter. hvorfor de har lagt på den dagen vet jeg ikke).
Satser på du har to på ul❤️ Da ligger vi helt likt da. Vet du når du får termin dato? Syns det er rart det er så forskjell på testdagene. Skulle vel nesten fått mensen i dag om testen var negativ.:bored:

Satser på du har to på ul❤️ Da ligger vi helt likt da. Vet du når du får termin dato? Syns det er rart det er så forskjell på testdagene. Skulle vel nesten fått mensen i dag om testen var negativ.:bored:
Ja det tenker jeg at du skulle da. Positiv digital i går er jo et veldig sikkert tegn så du er jo gravid :Heartred
Jeg kan ikke dette så godt men mener å ha lest noe om at noen mener at det er fordi enkelte klinikker vil unngå å få meldt inn graviditeter som kun er streifere som har gitt en forsinket mens. Men det er jo litt tull da. Er det positiv test så er det jo positiv test. Å gi så lang tid for test er jo ren tortur.

På en terminkalkulator jeg fant så har vi begge to termin 26 mai :D

Ååå det er så stress det der med fryseforsøk og EL har jeg skjønt! [emoji30] Hååååper det slipper på søndag eller onsdag [emoji173]️[emoji173]️[emoji1374][emoji1374]

Ja det er det! Spesielt siden jeg alltid får el mandag eller tirsdag tydeligvis [emoji28] Krysser fingrene [emoji173]️

Ja det tenker jeg at du skulle da. Positiv digital i går er jo et veldig sikkert tegn så du er jo gravid :Heartred
Jeg kan ikke dette så godt men mener å ha lest noe om at noen mener at det er fordi enkelte klinikker vil unngå å få meldt inn graviditeter som kun er streifere som har gitt en forsinket mens. Men det er jo litt tull da. Er det positiv test så er det jo positiv test. Å gi så lang tid for test er jo ren tortur.

På en terminkalkulator jeg fant så har vi begge to termin 26 mai :D
Ja det er faktisk litt tortur. Hadde termin 21 mai med nr 1. Så nå satser jeg på at denne spiren klorer seg fast. Vi har en spennende tid fremover❤️

Sååå bra at kroppen er på gang likevel!! Krysser alt jeg har for at det blir på rett dag :smiley-angelic001

Gratulerer til alle som har fått positiv test :Heartred

Er det sånn at dere melder inn til klinikken, f.eks Riksen, at dere har fått positiv test?
Jeg har ikke gjort dette, for ei venninne sa at hun bare hadde ventet til de ringte ang blodprøvesvar(men hun har kun hatt negative tester).

Back
Topp