September 2018

Jeg får ikke sove... Eller, jeg sov. Helt til jeg våkna av astmaanfall :confused:
Opp og ta medisin, og komme på timen på Riksen i dag, og da gikk søvnen sin vei.

Samboeren skal være med i morgen, han tilpasser dagen sånn at han blir med meg på toget inn, for han hadde bare rukket kontoret og snudd likevel.
Så bra! Blir spennande i dag då :) lykke til! Sei ifrå Ka dei sa i dag :)

Folkens - jeg klarte ikke å holde unna testetrangen lenger. Følt at jeg har hatt mensmurringer i hele dag,så sa til samboeren at jeg like gjerne kan ta en test fordi jeg var forberedt på mensen.

Resultat:
Vis vedlegget 274417

Hjertepumpa går for harde livet nå [emoji15]
Åh så herlig :happy: gratulera så masse!! Skjønna at hjerta pumpa raskt her no :D

Av 6 egg var bare 3 modne og bare 1 lot seg befrukte.. Håper det utvikler seg videre til i morgen og at det er det ene gullegget som trengs.

Av 6 egg var bare 3 modne og bare 1 lot seg befrukte.. Håper det utvikler seg videre til i morgen og at det er det ene gullegget som trengs.
Oi oi, det var jo ikke akkurat det du hadde håpet på[emoji45] Men da satser vi på at det er det egget som blir til nettopp lillebror eller lillesøster!! Krysser alt jeg har for deg! [emoji173]

Oi oi, det var jo ikke akkurat det du hadde håpet på[emoji45] Men da satser vi på at det er det egget som blir til nettopp lillebror eller lillesøster!! Krysser alt jeg har for deg! [emoji173]
Nei... denne runden har ikke gått helt som jeg håpet. Stimuleringen har tatt mye lengre tid enn forrige gang, antall egg var under halvparten av sist og ingen på frys.. jeg skal ikke klage, det trengs kun et gullegg, men kjenner at jeg mistet litt motet..

Da satt man klar og venta...

Nei... denne runden har ikke gått helt som jeg håpet. Stimuleringen har tatt mye lengre tid enn forrige gang, antall egg var under halvparten av sist og ingen på frys.. jeg skal ikke klage, det trengs kun et gullegg, men kjenner at jeg mistet litt motet..
Det skjønner jeg veldig godt, men ikke gi opp håpet enda! Du har fått time til innsett imorgen?

Det skjønner jeg veldig godt, men ikke gi opp håpet enda! Du har fått time til innsett imorgen?
Ja, innsett 13.15 [emoji4] Gir ikke opp håpet enda [emoji256]

Oi, TD så sent? Jeg har 17. Og hadde jo uttak 4 dager etter deg...Men så bra det var to streker!! [emoji1] Ble litt letta selv jeg nå, da er ikke nødvendigvis løpet kjørt selv om disse smertene plutselig ble borte [emoji85] Da var du 11dpo igår? Teller man uttaksdagen som 0 eller 1? Jeg har testdag nøyaktig 14 dager etter uttak, det blir vel 14dpo så da er vel uttaksdagen 0..eller? [emoji848] tror ikke jeg tør å teste før TD, er så redd for å bli skuffa før tiden og likevel måtte vente på blodprøven [emoji85]
Jeg aner ikke. Det står jeg skal teste 2 uker etter transfer. Ganske sikker på det er innsett dagen. Så sa sykepleieren at jeg kunne vente 16 dager.Kjenner jeg angrer litt på at jeg testet, for er egentlig ikke noe roligere.Nå er jeg stresset for at det kan være ovitrellen selv om jeg tok en test som var blendahvit 7 dager etter uttak:shy:

Ja, innsett 13.15 [emoji4] Gir ikke opp håpet enda [emoji256]
Bra! [emoji4] De ringte meg foresten fra riksen nå, de ville jeg skulle komme opp for en sjekk for sikkerhets skyld mtp smertene jeg har hatt så skal opp dit nå om en time.

Bra! [emoji4] De ringte meg foresten fra riksen nå, de ville jeg skulle komme opp for en sjekk for sikkerhets skyld mtp smertene jeg har hatt så skal opp dit nå om en time.
Så bra! Hold oss oppdatert [emoji4]

Jeg aner ikke. Det står jeg skal teste 2 uker etter transfer. Ganske sikker på det er innsett dagen. Så sa sykepleieren at jeg kunne vente 16 dager.Kjenner jeg angrer litt på at jeg testet, for er egentlig ikke noe roligere.Nå er jeg stresset for at det kan være ovitrellen selv om jeg tok en test som var blendahvit 7 dager etter uttak:shy:
Måtte Google litt og fant ut av det, uttaksdagen teller som EL og er dermed 0 dpo. Der jeg har sett det stå transfer så har det stått Uttak/transfer så jeg tenkte det var samme dag jeg da...Det er jo uttaksdagen som er dagen for befruktning, når du setter inn påvirker ikke alderen på egget.

Riksen opererer med testdag 14dpo, må ta blodprøve da. Men har jo sett på forumet her at folk har fått positiv test alt fra 6dpo og oppover, selv om det ifølge nhi er for lite hcg produksjon så tidlig til å kunne måles i urin... Clearblue early står det kan påvise graviditet 5 dager før ikm, dvs fra 9dpo. Siden du var 11dpo igår så tror jeg det er ganske sannsynlig at du er gravid, men du kan jo ta en ny idag da? Har selv tenkt at om jeg skal teste før mandag så blir det ihvertfall ikke før på 12dpo, men må innrømme at jeg blir mer og mer nysgjerrig for hver dag [emoji85]

Folkens - jeg klarte ikke å holde unna testetrangen lenger. Følt at jeg har hatt mensmurringer i hele dag,så sa til samboeren at jeg like gjerne kan ta en test fordi jeg var forberedt på mensen.

Resultat:
Vis vedlegget 274417

Hjertepumpa går for harde livet nå [emoji15]
Så fantastisk gøy å få flytte deg inn under "gravid"! Gratulerer så mye Minitrille:Heartred

Krysser alt jeg har på at det er gullegget :Heartred

Back
Topp