September 2018

Begynner med Menopur overimorgen! [emoji44] Hvis ikke jeg hadde sjekket brevet idag, hadde jeg ikke visst det for på forrige uttakene var jeg til kontroll først før sprøyte start, men denne gang som er min siste offentlige uttak blir det litt annerledes! Og blir satt på litt høyere dose Menopur også. Håper virkelig det blir et mirakel denne gangen. [emoji173]️

Spennende med uttak på deg også mandag [emoji1] Hvorfor ny UL fredag om uttak er bestemt mandag? Kan det bli fremskyndet? Sliter litt med den dyttinga rundt inni der med staven jeg og...Har bare antatt det er pga fibromyalgien, tåler jo ikke noe dytting og trykking på kroppen [emoji13]

Si det...sikkert bare for å følge med. Blir 40 år i år;) skal også ta blodprøve av østradiol på morgenen samme dag.
Ja den staven er så ekkel!!

Spørsmål: Sant jeg slipper å ta kontroll av penn når ampullen ikke er ny? Tok kontroll i dag når jeg begynte på ny ampulle. Men trenger jeg gjøre det i morgen?

hvis du mener å se etter dråper så trenger du kun å gjøre det når pennen er ny ifølge bruksanvisningen. På mine har det som regel kommet en dråpe hver gang uansett før jeg rekker å stikke...Har aldri trengt å faktisk trykke ut noe for å få dråpen, første gangen bare holder jeg pennen loddrett og knipser litt på glasset så kommer dråpen etterhvert.

Jeg har også mest sannsynlig uttak på mandag! Da ligger vi ganske likt :) lykke til med kontroll! Jeg skal inn på fredag. Hvor hører du til?
Lykke til du også!
Jeg tilhører UNN Tromsø. Enn du?

Si det...sikkert bare for å følge med. Blir 40 år i år;) skal også ta blodprøve av østradiol på morgenen samme dag.
Ja den staven er så ekkel!!

Ja da vil de vel følge ekstra med da :) Jeg tok også blodprøve av østradiolen idag på morgenen før kontroll. Viste visst at jeg responderte bra ifølge legen, så det var jo godt å høre. :D Krysser fingrene for deg!:Heartred

Nei det virket kanskje litt vel dramatisk :p
Det gikk helt fint forrige runde, og ingen sa noen gang noe om akkurat det.
Men så dro jeg aldri på sprøyteopplæring heller, det kostet ekstra :p

Så rart...jeg måtte på sprøyteopplæring og samtale med sykepleier på samme tid. Fikk ikke starte før det var gjort[emoji5]

Ja da vil de vel følge ekstra med da :) Jeg tok også blodprøve av østradiolen idag på morgenen før kontroll. Viste visst at jeg responderte bra ifølge legen, så det var jo godt å høre. :D Krysser fingrene for deg![emoji813]red
Takk:) med tanke på at jeg straks er 40, så er legen veldig fornøyd med eggstokkene mine:D håper det blir noen egg!

Kjenner jeg blir helt paranoid av hele dette opplegget. I dag kom det en dråpe på nålen etter at jeg var ferdig å stikke. Begynte umiddelbart å tenke at det kanskje ikke kom noe inn i magen. Men dråper er kanskje sånt som skjer?

Jeg hopper inn her fra august-gruppa:

Minitrille - #1 - forsøk #1 - IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09

Da er uttaket ferdig:happy:Tror det var 26 egg ut men de regner med at mange er umodene. Uttaket var mindre vondt enn forventetxsmile9.
Så nå er det bare å hive inn på 3 liter veske om dagen. Er heller ikke ferdig med sprøyter, må ta fragmin hvert fall frem til tirsdag:sorry:

Eg skal begynna i kveld med fysta puregon sprøyta... har du lang el kort protokoll?
Jeg begynner også senere i dag på kort protokoll , Gonal F :)

Jeg begynner også senere i dag på kort protokoll , Gonal F :)

Hvilken syklusdag starter man med sprøyter på kort protokoll? Starter man rett på sprøyter da, uten noe spray eller lignende først? Håper jeg får kort når jeg skal starte opp igjen:)

Hvilken syklusdag starter man med sprøyter på kort protokoll? Starter man rett på sprøyter da, uten noe spray eller lignende først? Håper jeg får kort når jeg skal starte opp igjen:)

CD 2 eller CD 3. Ved Haukeland har de CD 3 dersom man får tr på en mandag. Aldri oppstart på tirsdager. Ingen spray på kort protokoll, da er det rett på sprøyter [emoji4]

Back
Topp