Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hopper inn her jeg siden det gitt åt skogen nå..
Alvea - #2 FER (#1 IVF) - Søskenforsøk - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Velkommen inn hit til oss, Alvea [emoji173]️ Utrolig leit at det ikke gikk for dere denne gang [emoji17][emoji174]
Velkommen hitHopper inn her jeg siden det gitt åt skogen nå..
Alvea - #2 FER (#1 IVF) - Søskenforsøk - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Har lagt deg til på lista.Åh, jeg kjenner meg så igjen! Stort sett det som holdt meg oppe hele desember i fjor var tanken på sykemeldingen som ventet i januar.. Det er kanskje ikke helt optimaltI dag har jeg måttet kaste inn håndkle og slå til med 2 dagers egenmelding fra jobben. Helt utslitt! Det er ille når man ser frem til forsøk pga sykemelding [emoji53]
Åh, jeg kjenner meg så igjen! Stort sett det som holdt meg oppe hele desember i fjor var tanken på sykemeldingen som ventet i januar.. Det er kanskje ikke helt optimaltDu kan ikke få starte på sykemeldingen litt før da? Det er en ganske stor påkjenning med forsøk, både fysisk og psykisk..
Velkommen hitHar lagt deg til på lista.
Såklart, velkommen hit og lykke til med uttaketKanskje du kan legge til meg også. Har et barn naturlig fra før. Dette blir 6 forsøket har tidligere fullført 1 og 4 avbrutte.
Jeg stimulerer med menopur og synarela. Planlagt uttak til torsdag. Ikke noen planlagt innsett .
Liker ikke, men håper du vil trives her og bli med oss til juni 2019.Hopper inn her jeg siden det gitt åt skogen nå..
Liker ikke, men håper du vil trives her og bli med oss til juni 2019.
Første sprøyta var en terskel. Men så fort den var satt så innså jeg hvor fint det gikk og det er virkelig ingenting å grue seg for. Hvilken sprøyte er det du skal ha? Husk at den skal oppbevares i kjøleskap!Nå har jeg lagt frem første sprøyte, sånn at den er klar til i morgen. Gruer meg så veldig til å sette sprøyten!skjønner ikke hvordan jeg skal få meg selv til å sette den - kropp og sinn kommer til å stritte så imot. Sprøyter er det aller verste jeg vet om... :/
Som regel skal de bare oppbevares i kjøleskap fram til åpning, etter åpning kan man oppbevare de i romtemperatur og skal da ikke kjøle dem ned igjen. Gjelder ihvertfall penne-typene...Første sprøyta var en terskel. Men så fort den var satt så innså jeg hvor fint det gikk og det er virkelig ingenting å grue seg for. Hvilken sprøyte er det du skal ha? Husk at den skal oppbevares i kjøleskap!
Spennende! Krysser fingrene for deg!Ul på mandag viste mange poser på mellom 9 og 14 mm. Ny ul i morgen. Satser på uttak på fredag.
Første sprøyta var en terskel. Men så fort den var satt så innså jeg hvor fint det gikk og det er virkelig ingenting å grue seg for. Hvilken sprøyte er det du skal ha? Husk at den skal oppbevares i kjøleskap!
Første er alltid kjipt, men så går det bedre etterhvertNå har jeg lagt frem første sprøyte, sånn at den er klar til i morgen. Gruer meg så veldig til å sette sprøyten!skjønner ikke hvordan jeg skal få meg selv til å sette den - kropp og sinn kommer til å stritte så imot. Sprøyter er det aller verste jeg vet om... :/